Olivers Adult sælges billigt
Fra : pwh

Dato : 10-11-06 18:44

Pgr skift til BARF fodring sælger jeg mit restlager på 2*15 kg
Olivers Adult til den favorable pris af 400kr ialt, afhentet i Rødovre.

Svar venligst i gruppen da Mail ikke er valid.

/Jens

Fra : Anita Andersen

Dato : 10-11-06 22:08

> Pgr skift til BARF fodring sælger jeg mit restlager på 2*15 kg
> Olivers Adult til den favorable pris af 400kr ialt, afhentet i Rødovre.
>
> Svar venligst i gruppen da Mail ikke er valid.
>
> /Jens
Ja..... hvad skal jeg sige.....markedsgruppen.

Mvh
Anita

Fra : pwh

Dato : 10-11-06 22:15

> Ja..... hvad skal jeg sige.....markedsgruppen.

Ja..... hvad skal jeg sige, den er også postet der
Men da alle her i gruppen (mig selv incl) ikke kommer
der normalt tillod jeg mig lige denne service

/Jens

Fra : x Vuf x

Dato : 11-11-06 10:57

On Fri, 10 Nov 2006 22:15:01 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Ja..... hvad skal jeg sige, den er også postet der
>Men da alle her i gruppen (mig selv incl) ikke kommer
>der normalt tillod jeg mig lige denne service

Ja det er meget godt Jens, men 200,- pr. sæk er da ikke
ret meget at spare. Men jeg kan jo være ligeglad, for et
produkt, jeg ellers kan få leveret gratis til døren,
rejser jeg jo ikke til Sjælland for at få fat i...

--
Mvh Sonja sonpapinospam@gmail.nospamcom fjern nospam for og bag
http://www.sonpet.dk/

Katte har ikke ejere...De har personale!

Fra : pwh

Dato : 11-11-06 11:44

> Ja det er meget godt Jens, men 200,- pr. sæk er da ikke
> ret meget at spare.

Det nærmer sig da ½ pris, det koster normalt 379 kr/sæk,
hvor billigt skal det da sælges mener du.

> Men jeg kan jo være ligeglad, for et
> produkt, jeg ellers kan få leveret gratis til døren,
> rejser jeg jo ikke til Sjælland for at få fat i...

Hvad helvede blander du dig så for
Tilbuddet er jo også mere rettet mod folk der bor
i rimelig nærhed af Rødovre og har bil.

/Jens

Fra : Eva

Dato : 11-11-06 12:09

> [...]

> hvor billigt skal det da sælges mener du.

> Hvad helvede blander du dig så for
> Tilbuddet er jo også mere rettet mod folk der bor

Århh, Sonja mener sikkert ikke, at en tråd kan klare sig uden hendes
mavesure kommentarer.
Hvor må det være trist, at være så negativt indstillet, at man ikke kan
klare en smule sjov - også selv om det måske strengt taget ikke hører hjemme
i pågældende gruppe.
Har noget læst noget positvit fra Vuffedamen?
Jeg kan ikke huske andet end at hun altid kommer på banen med småsure
udgydelser.

Eva

Fra : x Vuf x

Dato : 12-11-06 02:50

On Sat, 11 Nov 2006 12:08:35 +0100, "Eva" <safeni@gfnet.dk> wrote:

> [...]
>Har noget læst noget positvit fra Vuffedamen?
>Jeg kan ikke huske andet end at hun altid kommer på banen med småsure

Nå? Jeg er ikke herre over, hvordan du læser mine indlæg!

Fra : x Vuf x

Dato : 12-11-06 02:48

On Sat, 11 Nov 2006 11:44:07 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Det nærmer sig da ½ pris, det koster normalt 379 kr/sæk,
>hvor billigt skal det da sælges mener du.

Hmmm, Jeg mente ellers, jeg betalte 200 etellerandet,
sidst jeg købte Adult. Men i øvrigt er det vel til
store hunde, det foder Anita har?

>Hvad helvede blander du dig så for

For at drille dig! :-þ

>Tilbuddet er jo også mere rettet mod folk der bor
>i rimelig nærhed af Rødovre og har bil.

Det står der da ikke noget om. Og hvis jeg nu havde
en tur til Sjælland af en anden grund, havde jeg jo
kunnet ta' det med på vejen! Men jeg kan desværre
ikke kæde det sammen med noget lige nu.

Men Anita, skal I ikke til Fyn i denne måned?
Så ku' I da ta' det med?

Fra : Anita Andersen

Dato : 12-11-06 08:20

"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kunnet ta' det med på vejen! Men jeg kan desværre
> ikke kæde det sammen med noget lige nu.
>
> Men Anita, skal I ikke til Fyn i denne måned?

Mit foder har intet med hans oliver foder at gører, og ´kan bruges til både
store og små hunde.
Mvh
Anita
www.torsted-hundepension.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 12-11-06 12:09

On Sun, 12 Nov 2006 08:20:06 +0100, "Anita Andersen" wrote:
>"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev...

>Mit foder har intet med hans oliver foder at gører,
>og kan bruges til både store og små hunde.

Åh undskyld Anita, det er mig, der har fået noget blandet sammen.
Men så kunne I da ta' en smagsprøve med til mig, så mine pus kan
smage på sagerne. Var det ikke en god idé? (Da jeg stadig har 9
små pus i huset, så er en smagsprøve ikke under 2kg!)