Hundeskove
Fra : Michael Weberg

Dato : 10-11-06 18:36

Jeg har flere gange besøgt hundeskoven/området ude ved Oxbjerget. Det er er
super godt sted med massere af hunde og god stemning. Kommer fra
nordsjælland af og savner nogle gode steder lidt tættere på.

Nogle der kender nogle her oppe ved Frederikssund/Hillerød af.??

Kommer tit i Uggeløse skov men der er en smule hunde tomt.

--

Mvh Michael Weberg
http://www.weberg.dk

Fra : pwh

Dato : 10-11-06 19:04

Michael Weberg wrote:
> Jeg har flere gange besøgt hundeskoven/området ude ved Oxbjerget. Det
> er er super godt sted med massere af hunde og god stemning.

Jeg bor ellers selv rimeligt tæt på "Hundebjerget", jeg har kun været
der en enkelt gang, det var ikke nogen speciel ophisende oplevelse.
Men jeg har hørt fra flere at det er et lidt dårligt sted med mange kamphunde.

> Nogle der kender nogle her oppe ved Frederikssund/Hillerød af.??

Desværre, det kan jeg ikke hjælpe med.

> Kommer tit i Uggeløse skov men der er en smule hunde tomt.

Køb en hund mere

/Jens

Fra : Michael Weberg

Dato : 12-11-06 10:22

> [...]
> der en enkelt gang, det var ikke nogen speciel ophisende oplevelse.
> Men jeg har hørt fra flere at det er et lidt dårligt sted med mange

Okay, vi har haft nogle rigtigt gode oplevelser der. Det er fedt at se
vovsen rende rundt mellem alle de forskellige hunde. Jeg har set nogle
stykker af hvad du kalder kamphunde men dem har der ikke været meget kamp
over derude - den mest nærgående var en labradorsom min hund ikke lige kunne
med.

> Køb en hund mere

Jo.. syns nu det er nok arbejde med en

--