Andeindmad og hvalpemave
Fra : C.H

Dato : 10-11-06 12:44

Hej med jer - jeg står nu her med lækkert kogt andeindmad og hals - Mon en
lille 13½ ugers hvalpemave kan klare den most uden at blive helt flydende?

Han har egentlig glimrende klaret rå ben, som han har brugt vældig meget tid
på i haven, men jeg tænker på, om sådan noget indmad alligevel er for skrapt
til hans lille korte tarm?

CH

Fra : pwh

Dato : 10-11-06 19:09

> Hej med jer - jeg står nu her med lækkert kogt andeindmad og hals -
> Mon en lille 13½ ugers hvalpemave kan klare den most uden at blive
> helt flydende?

Køb bogen "Give Your Dog A Bone" og bliv MEGET klogere
på hvordan man bør fodre en hund.
Samme forfatter har vist også skrevet en BARFbog rettet specielt
mod hvalpe, de kan købes via Amazon.

/Jens (som har læst ½-delen af BARF biblen)

Fra : C.H

Dato : 10-11-06 21:35

> [...]
> Samme forfatter har vist også skrevet en BARFbog rettet specielt
> mod hvalpe, de kan købes via Amazon.
>
> /Jens (som har læst ½-delen af BARF biblen)

Arrrrj, Jens det er jo KOGT indmad
I øvrigt har han faktisk fået det meste nu - da vi gumlede vores and blev
vapperen sendt uden for døren med en lækker andehals... Det var vist noget,
der passede i hans kram.
Synes ærligt talt også, at det var en noget mere lækker kost en den, han
vanlig vis indtager, når han opholder sig i haven. (Hans nyeste livret fandt
han på stranden... En rådden fugl, som han synes var yderst delikat.... Gad
vide, hvorfor jeg bekymrer mig om kogt indmad??? )

CH - der altså godt nok ikke gider det barferi - endnu...

Fra : pwh

Dato : 10-11-06 22:03

> CH - der altså godt nok ikke gider det barferi - endnu...

Fair nok, og det er ikke for at spille hellig jeg skriver det.
Men jeg købte bogen primært for at få nogle opskrifter,
men hold da helt kæft hvor har ham Billinghurst sat sig grundigt
ind i hvordan en hund skal fodres, respekt for det.

Så jeg mener faktisk at du skylder din hund lige at læse bogen,
den koster skallede 350 kr, kan måske lånes på biblio.
Når du læser den bliver alt mht vitamin/mineralmangel manet
totalt i jorden, på en grundig og logisk måde.

Jeg har tyret ½-delen af hans bog, og jeg kan slet ikke vente med
at komme væk fra tørkuglerne. Feks havde Netto 2 kg kyllingelår
for 20 kr, som han betegner som det bedste hundefoder på tilbud.
Tænk sig, 10 kr/kg for det mest optimale hundefoder, og det er jo
hverdagstilbud hvis man lige gider chekke.

Min næste hvalp skal ikke i nærheden af tørkost, det er helt sikkert

/Jens