Så fik Tyson dyppet "den" :-)
Fra : pwh

Dato : 09-11-06 12:07

Som bekendt er Tyson jo kastreret, men det forhindrede
ham ikke i lige at have bedækket en løbsk tæve på Engen
Det er en Labblanding som vi jævnligt møder, Tyson var så
ekstra obs på hende idag, og hun var da også i løbetid da jeg spurgte ejeren.
Pludselig var Tyson hoppet på hende, jeg troede ikke at han kunne få den
op og stå mere, men de hang sgu sammen i 10 lange minutter før Tyson
men et piv fik hevet sit opsvulmede lem ud af tøsen

Utroligt at han skulle vente på at få noget til han blev kastreret,
jeg troede slet ikke at han kunne mere.
Han skulle dog ikke nyde noget da tæven bød sig til en gang mere,
han har nok lidt ondt et vist sted nu, han var helt mat i knæene lige bagefter

Så den med at de ikke er hanhunde mere fordi de er kastrede har Tyson idag
modbevist på det eftertrykkeligste.

/Jens

Fra : Anette

Dato : 09-11-06 13:46

pwh wrote:
> Så den med at de ikke er hanhunde mere fordi de er kastrede har Tyson
> idag modbevist på det eftertrykkeligste.

He he - stakkels Tyson. Det er jo det bare snyd, er det!

Vores Andy ( er også kastreret) blev også fristet da Dagmar var i løbetid.
Men bare en gang, så var det nok mente han. Hun, derimod, gjorde sit
ypperligste for at forføre ham, flere gange om dagen den uge hun var
højløbsk. Hun har haft hvalpe og hun har helt styr på hvad en løbetid skal
bruges til. Stakkels Andy blev en liiiiille smuuuule træt af hende - faktisk
så meget at han flygtede, hver gang hun var i nærheden.
Så jo de kan godt - men de gider ikke

/ Anette
www.philana.dk

Fra : pwh

Dato : 09-11-06 14:52

> He he - stakkels Tyson. Det er jo det bare snyd, er det!

Det var nok nærmere tæven der blev snydt, ingen hvalpe denne gang

> [...]
> løbetid. Men bare en gang, så var det nok mente han. Hun, derimod,
> gjorde sit ypperligste for at forføre ham, flere gange om dagen den

Sådan var det også med Angel, hun var fulstændigt skamløs den uge,
det var også for meget af det gode for Tyson, der fik jeg lidt ondt af ham.
I starten af hendes løbetid blev han bare jaget væk, det så ret sjovt ud
at se det store brød blive jaget ned i kælderen af Angel, der dengang
kun var et lille pus på 33 kg

> Så jo de kan godt - men de gider ikke

Det fandt jeg og Tyson så også ud af

/Jens