tv 2 lorry i aften
Fra : claus jensen

Dato : 08-11-06 15:43

Hej
jeg må lige prale lidt af min cavalierhan
han er med i tv lorry i aften mellem kl 19,30-20.00
det er noget med københavn set fra en hund øjne. han var i søndermarken og
lege , kørte i hundetaxa og var et smut på dosseringens hundebad

mh claus
http://www.123hjemmeside.dk/cavalier

Fra : Niau

Dato : 10-11-06 19:59

"claus jensen" <cj@team.dk> wrote in message
> [...]
> det er noget med københavn set fra en hund øjne. han var i søndermarken og
> lege , kørte i hundetaxa og var et smut på dosseringens hundebad

Hej.

Jeg så det godt :)

Lækker lille en :D

mvh Nhi

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 10-11-06 22:04

Niau skrev:
> "claus jensen" <cj@team.dk> wrote in message

> Jeg så det godt :)

Det gjorde jeg også :)

> Lækker lille en :D

Enig :D

Venlig hilsen Dikte

Fra : Jeannie Kristensen [~

Dato : 11-11-06 14:38

"claus jensen" skrev
> [...]
> søndermarken og
> lege , kørte i hundetaxa og var et smut på dosseringens hundebad

Hej!
Ganske udemærket indslag. Eftersom jeg bor på Sydsjælland og ikke kan se
Lorry, så jeg det på deres net-tv istedet.

Hvilket fik mig til at tænke over: En Cavalier i snor har ofte svært ved
IKKE at trække, incl. mine egne.

Hilsen Jeannie

http://ckcs.dk