Vores nye hund
Fra : gitte

Dato : 07-11-06 08:15

Den synes jeg næsten I lige skal se, jeg har jo tidligere vist billeder af
Mille, vores hvide schæfer. Hun elsker ham allerede og skærmer ham af mod
kattene, som forståeligt nok, puster sig noget op.

http://julerier.dk/chang.jpg

--
venlig hilsen
gitte

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-06 09:04

"gitte" <gitte@gotoheaven.dk> skrev i en meddelelse news:wd-

> http://julerier.dk/chang.jpg

Hvor er han dejlig. Stort tillykke med ham !

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : gitte

Dato : 07-11-06 15:40

> Hvor er han dejlig. Stort tillykke med ham !
tak skal du have
gitte

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-11-06 11:57

gitte <gitte@gotoheaven.dk> wrote:
> [...]
> billeder af Mille, vores hvide schæfer. Hun elsker ham allerede og
> skærmer ham af mod kattene, som forståeligt nok, puster sig noget

Hvor er han dog bare sød, sikke nogle øjne. Han er da lige til at
kramme.

Sødt af Mille at skærme ham mod "rovdyrene", det varer sikkert ikke
længe førend han ligger og sover ved siden af dem

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : gitte

Dato : 07-11-06 15:42

> Hvor er han dog bare sød, sikke nogle øjne. Han er da lige til at kramme.
>
> Sødt af Mille at skærme ham mod "rovdyrene", det varer sikkert ikke længe
> førend han ligger og sover ved siden af dem

det går allerede meget bedre her i løbet af dagen, nu har kattene vænnet sig
til ham. Tak skal du have.

gitte

Fra : makkerlone

Dato : 07-11-06 12:20

Hej Gitte.
Chang ser dejlig ud. Minder rigtig meget om min lab Caddie. Mon de er i
familie.
www.makker.dk kan du se Caddie.

Lone

Fra : gitte

Dato : 07-11-06 15:45

> Chang ser dejlig ud. Minder rigtig meget om min lab Caddie. Mon de er i
> familie.
> www.makker.dk kan du se Caddie.

Ja du har ret, minder meget om Caddie, især på det billedet, hvor Caddie er
hvalp og ligger sammen med "storebror". Men han kommer ikke fra samme
sted. og tak fordi du kiggede.

gitte

Fra : pwh

Dato : 07-11-06 19:27

> [...]
> billeder af Mille, vores hvide schæfer. Hun elsker ham allerede og
> skærmer ham af mod kattene, som forståeligt nok, puster sig noget

Dejlig hund, tilykke med ham

/Jens

Fra : gitte

Dato : 08-11-06 15:29

> Dejlig hund, tilykke med ham

Mange tak skal du have .... han hygger sig både med Mille og misserne nu.

... og så er han glad for at "læse" avis **grin**

gitte

Fra : Anette

Dato : 07-11-06 21:29

Hej Gitte

Nååååååååååååhhhhh hvor er han søøød Til lykke med ham

/ Anette
www.philana.dk

Fra : gitte

Dato : 08-11-06 15:30

> Nååååååååååååhhhhh hvor er han søøød Til lykke med ham
>
> / Anette
> www.philana.dk

Mange tak, han er bare så dejlig, og det er længe siden jeg har haft en
hvalp(sådan ca 14 år), og det gør det ikke mindre rart.

gitte