udstillingsspørgsmål
Fra : Battlefield´s

Dato : 05-11-06 18:22

Hej
Er der nogen her der ved noget om juniorhandling på udstillinger?
Vi stod og kiggede på det i lørdags i Herning og kunne ikke helt finde ud af
systemet. Alle børnene og hundene blev kigget grundigt på af en dommer og
skulle endda bytte hunde, så de skulle vise en fremmed hund frem for
dommeren. Jeg var meget imponeret af, hvor dygtige de unge handlere var. Men
pludselig sagde dommeren bare tak for det, og alle forlod ringen med et
stykke slik. Jeg formoder at der måtte komme en fortsættelse i den store
ring senere, men da var vi gået. Er der nogen der kender reglerne?
Hilsen Vibeke

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 06-11-06 19:48

"Battlefield´s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stykke slik. Jeg formoder at der måtte komme en fortsættelse i den store
> ring senere, men da var vi gået. Er der nogen der kender reglerne?

Ud fra det du beskriver, vil jeg gå ud fra, at der har været tale om den
såkaldte forudbedømmelse, som går forud for den endelige bedømmelse.
det har noget med tidsbesparelse i store ring at gøre, som nok ellers kunne
tage evigheder.
mvh. marie

Fra : Battlefield´s

Dato : 07-11-06 14:23

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:454f8370$0$178$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
> såkaldte forudbedømmelse, som går forud for den endelige bedømmelse.
> det har noget med tidsbesparelse i store ring at gøre, som nok ellers

Ok, tak for svaret. Det må nok have været sådan noget vi så og ja, der var
rigtig mange unge mennesker med hunde, der skulle bedømmes, så det kunne jo
nok tage noget tid.
Hilsen Vibeke