Bil incl. schæfer stjålet
Fra : makkerlone

Dato : 02-11-06 12:32

http://ekstrabladet.dk/112/article239701.ece

Hej Alle

Vil I ikke være så venlige at holde udkig efter en mat sort Toyota
Hiace
varevogn, gammel model. Den blev stjålet ved City 2 i Tåstrup onsdag
d. 1.
Nov 2006 kl. 13.30 Bilens nummer plade: TS 95 903. Tyveriet er meldt
til
politiet.

Der sidder / sad en schæferhund i et bur bag i bilen. Øretatovering
nr : T
29 212 Hunden er en sort hanhund, sort/gul med meget mørke
aftegninger og
han har gråt 'skæg'.
Han er 5 år og venlig over for mennesker.

Dusør gives på 1000 kr. for oplysninger som fører til fundet af
hunden.

Ejer af hunden : Lars Hansen telefon : 60 93 82 82 mail :
lars-satoriscannon@connexnet.dk

Evt. Mikkel telefon : 40 51 21 35

Send gerne mailen videre til alle I kender!

Tak

Fra : BettinaP

Dato : 02-11-06 12:39

"makkerlone" <panik@makker.dk> wrote in message
[...]

Åh nej hvor modbydeligt
den er hermed givet videre til alle sjællændere på min liste

Alt muligt held og lykke..jeg håber så inderligt I finder ham igen.

BettinaP

Fra : makkerlone

Dato : 04-11-06 16:46

Bare til orientering , så ingen går og er urolige, så er hunden
fundet igen, blev indleveret til Frederikssund Politi, Fredag - Bilen
mangler dog stadig...

Lone Sommer

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-11-06 18:41

> [...]
> Bare til orientering , så ingen går og er urolige, så er hunden
> fundet igen, blev indleveret til Frederikssund Politi, Fredag -

Åh gudskelov så blæse være med bilen havde jeg nær sagt. Den er
forhåbentlig forsikret.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : JBH

Dato : 05-11-06 09:15

"makkerlone" <panik@makker.dk> skrev i en meddelelse
Bare til orientering , så ingen går og er urolige, så er hunden
fundet igen, blev indleveret til Frederikssund Politi, Fredag - Bilen
mangler dog stadig...

Ser ud til hunden er noget mere værd end en gammel Toyota

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=479856/

Godt hunden kom tilbage i god behold.

mvh
JBH

Fra : Michael Hjorth

Dato : 09-11-06 23:42

On Sat, 04 Nov 2006 07:46:10 -0800, makkerlone wrote:

> Bare til orientering , så ingen går og er urolige, så er hunden
> fundet igen, blev indleveret til Frederikssund Politi, Fredag - Bilen
> mangler dog stadig...
>
> Lone Sommer

Tak, for opdateringen. Jeg kunne ikke lade være med at gå og tænke på den
stakkels hund.

Jeg har fået stjået en bil magen til på Ikeas parkeringsplads, heldigvis
havde jeg ikke hundene med den dag. Bilen har jeg aldrig set skyggen af
siden, det lader til at være professionelt arbejde.

Michael.

Fra : makkerlone

Dato : 10-11-06 08:28

> Hunden blev afleveret til Frederikssund politi
> som fremlyste den i avisen. En vågen læser gjorde ejeren opmærksom på
> fremlysningen, så mon det passer med at tyven ringede og undskyldte, så har
> det i hvert fald først været meget senere, efter navnet var i BT og
> rundsendt på cyberspace.

Samtidig skal også nævnes, at Politiet ikke kunne aflæse hundens
tatovering, så de kunne ikke finde ejermanden.
Men hvor er det ærgerligt, at når man melder sin hund stjålet til
politiet, at man så ikke har et fællesskab hos politikredsene.
En politistation har fået en anmeldes om at en schæferhund er
stjålet og at en anden station får indleveret en schæferhund.
Mærkeligt, at det ikke kan sammenkædes.

Nå, men hvis nu hunden havde en chip, kan disse aflæses med 100%
nøjagtighed.

Lone Sommer

Fra : Kim Christensen

Dato : 10-11-06 09:21

makkerlone skrev:

> En politistation har fået en anmeldes om at en schæferhund er
> stjålet og at en anden station får indleveret en schæferhund.
> Mærkeligt, at det ikke kan sammenkædes.

Det er offentlig virksomhed. derfor....

> Nå, men hvis nu hunden havde en chip, kan disse aflæses med 100%
> nøjagtighed.

Det kan de faktisk ikke. Undersøgelser viser at 3-5% af chipmærkede
hunde ikke kan aflæses. Enten fordi chippen er vandret et sted hen
hvor ingen drømmer om at søge efter den, eller fordi chippen ikke
fngerer længere, eller følger en ukorant standard.

www.bsava.com/VirtualContent/ 85185/2004_microchip_report.pdf

Hilsen Kim