Bugsy snuppede ubuden gæst!
Fra : Tyfon

Dato : 02-11-06 01:03

Ja så skete det frygtede ..

Jeg er så småt på vej i seng og ville lige ud i haven med bugsy først

Lige som vi er kommet ud begynder han at gø også fare afsted .. Råber alt
hvad jeg kan BUGSY NEJ!!! Men nix han er smuttet
Mig bagefter ned i haven hvor han står og gør af vores æbletræ .. Midsanten
om det ikke er en af de knægte vi har set vade igennem som vi ellers har
advaret.

Får fat i hunden og kalder ham ned.. Giver ham nok jordens største
skideballe efterfulgt af "Næstegang får du sku lov at sidde deroppe hele
natten.
Imenes står Bugsy og knurre MEGET dybt af ham, Ingen tivel om at han var
røget på knægten hvis han havde gjort mig noget.

Nå men mon ikke de/han har lært det nu ? :p

Om ikke andet er det da dejligt at vide han passer på mig når jeg er alene
... måske lidt for godt.

Nu vil jeg ihvertfald tage Bugsy med op i sengen og sove .. Altid dejligt
med en extra varmepude :D

Maj

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-11-06 01:10

Tyfon <no@spam.dk> wrote:
> Ja så skete det frygtede ..
>

> Nu vil jeg ihvertfald tage Bugsy med op i sengen og sove .. Altid
> dejligt med en extra varmepude :D

Smaddergodt Maj. Så ka' de lære det ka' de. Godt gået Bugsy

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : pwh

Dato : 02-11-06 10:33

> Smaddergodt Maj. Så ka' de lære det ka' de. Godt gået Bugsy

Helt enig.
Fin historie og god vuf

/Jens

Fra : jopa

Dato : 02-11-06 11:17

Tyfon skriblede bla:

> Nu vil jeg ihvertfald tage Bugsy med op i sengen og sove .. Altid
> dejligt med en extra varmepude :D

Sådan godt gået Bugsy
--
Mvh. John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 02-11-06 12:14

> Sådan godt gået Bugsy

Er du nu fortaler for hunde i sengen John

/Jens

Fra : jopa

Dato : 02-11-06 14:08

pwh skriblede bla:

> Er du nu fortaler for hunde i sengen John

Det var mere det at den havde jaget en ubuden gæst op i et træ jeg kunne
lide
--
Mvh. John
www.john.jp-web.dk

Fra : Kim Christensen

Dato : 02-11-06 17:51

Tyfon wrote:

> Nu vil jeg ihvertfald tage Bugsy med op i sengen og sove .. Altid dejligt
> med en extra varmepude :D
>
> Maj

Jo,det er udmærket. Når mine hnde gør den slags, så plejer jeg at
vurdere vægten af den luns de har bidt ud af benet. Det bliver så
trukket fra ved næste måltid. Det duer jo ikke at de bliver
ovrervægtige. Det giver mindre plads i sengen til mig.

Hilsen Kim

Fra : Tyfon

Dato : 03-11-06 18:30

Så var politiet forbi idag

Knægten havde anmeldt det og sagt at vores hund var gal .... han havde
ikke fortalt at han var hoppet over hegnet og vade gennem haven

Well de kunne jo se at have var hegnet ind samt der var div. skilte med bla
adgang på egen risiko og hunden bider + Betjenten jo kunne se at der intet
ondt var skabt i Bugsy, Det var jo en naturlig måde den havde reageret på

Alt i alt kom det frem til at betjenten ville tage om og fortælle knægten
lidt om indtrængen på privat område og hvad følger det kan få.

1½ timer sener var knægten her med sin far og gav undskyldning samt at
det ikke ville ske igen, Vi får at se .
Bugsy kunne iøvrigt stadig ikke lide ham

Maj

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-11-06 18:48

Tyfon <no@spam.dk> wrote:
> [...]
> samt at det ikke ville ske igen, Vi får at se .
> Bugsy kunne iøvrigt stadig ikke lide ham

ROFL Er det ikke bare herligt ? Tror du han kommer tilbage
? - næppe.
Bugsy fortjener næsten et stort kødben og masser af "krammer".

Fra : pwh

Dato : 03-11-06 19:08

> 1½ timer sener var knægten her med sin far og gav undskyldning samt at det ikke ville
> ske igen, Vi får at se .
> Bugsy kunne iøvrigt stadig ikke lide ham
>

> Maj

*LOL*
Den historie bliver bare bedre og bedre

/Jens

Fra : C.H

Dato : 04-11-06 09:19

"Tyfon" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det ikke ville ske igen, Vi får at se .
> Bugsy kunne iøvrigt stadig ikke lide ham

Hvor er det skønt! Bugsy var en superhund og du fik heldigvis bekræftet, at
du har din fulde ret til at lade ham gå løs i haven - også selvom han kan
finde på jage lidt med de ubudne gæster
Knægten har fået, hvad han fortjener, og jeg håber, han fortæller historien
videre til sine kammerater, så I kan få jeres have helt i fred.

Dejlig historie - tillykke med jeres vidunderlige hund!

CH

Fra : Tyfon

Dato : 04-11-06 14:51

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> historien videre til sine kammerater, så I kan få jeres have helt i fred.
>
> Dejlig historie - tillykke med jeres vidunderlige hund!

De har hvist fattet pointen ..
De har ihvertfald brugt stien den lange vej rundt til brugsen istedet for
at vade gennem vores have

Maj