Kronch Lakseolie
Fra : Christina Jensen

Dato : 30-10-06 09:01

Hejsa alle

Jeg har en lab/golden retriver han på 7 år og 8 mdr. han er begyndt efter
han har løbet, og vi så er kommet hjem, og han har sovet, så er han
stiv/halter på et af forbenene, det kunne tyde på noget med ledene, jeg har
så bestilt lakseolien. mit spørgsmål til jer er om i har nogen erfaring med
at lakseolien også virker på dette? jeg vil også bare gerne høre om jeres
erfaringer med olien :)

hilsen tarzan og christina

Fra : nana sørensen

Dato : 30-10-06 09:14

"Christina Jensen" <ung24@mail.dk> wrote in message
> [...]
> har så bestilt lakseolien. mit spørgsmål til jer er om i har nogen
> erfaring med at lakseolien også virker på dette? jeg vil også bare gerne

Jeg købte det også, dog ikke pga. led men for at give dem et flot blank
pels. Om de gad æde det? Næææh...

Fra : Christina Jensen

Dato : 30-10-06 10:10

hej nana

jeg har prøvet at give ham lidt, han slugte det nærmest, så glad var han for
det :) så det svinger lidt kan jeg høre.

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-06 10:56

"Christina Jensen" <ung24@mail.dk> skrev i en meddelelse

>det kunne tyde på noget med ledene, jeg har så bestilt lakseolien. mit
>spørgsmål til jer er om i har nogen erfaring med at lakseolien også virker
>på dette?

Tvivler på, at lakseolie hjælper, på andet end pelsen.

Kig evt. i tråden, der hedder atroflex fra d. 28 / 10. Deri snakkes om de
produkter, der kan hjælpe, imod stive og evt. dårlige led.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Christina Jensen

Dato : 30-10-06 11:09

hejsa inde på hennes hjemmeside der skriver de at det har positiv virkning
på slidgigt osv...

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-06 11:11

> hejsa inde på hennes hjemmeside der skriver de at det har positiv virkning
> på slidgigt osv...

Det tvivler jeg meget på.....

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-10-06 12:17

> [...]
> i har nogen erfaring med at lakseolien også virker på dette? jeg
> vil også bare gerne høre om jeres erfaringer med olien :)

Du kan jo prøve at læse på denne hjemmeside.

http://www.henne-pet-food.dk/lakseolie.htm

Jeg tror dog ikke selvom Omega-3/Omega-6 fedtsyrer er nødvendige for
en god trivsel, at du skal lægge for meget i, at der skrives at det
kan afhjælpe gigtproblemer. Lakseolie er hovedsagelig for hud og
pelsproblemer, og der sker absolut ikke noget ved at give hunden det -
tværtimod.

Hvis du skal give din hund noget der virkelig hjælper, så vil jeg
foreslå Artroflex, som er specielt fremstillet til gigtproblemer. Jeg
har selv for min slidgigt (se bl.a. det foregående indlæg) taget
Glucosamin og MSM, og det hjalp helt utroligt.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats