Vinter og snø!!!
Fra : Siv-Helen Alterskjær

Dato : 28-10-06 13:50

Her i Mo i Rana i Nord.Norge er det blitt vinter allerede.... Hundene koser
seg ute i snøen....

Se bilder nederst på siden:
http://pic7.piczo.com/geishahogda/?g=9543967&cr=7

Hilsen Siv-Helen

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 28-10-06 14:01

"Siv-Helen Alterskjær" <siheru@hotmail.com> writes:

> Her i Mo i Rana i Nord.Norge er det blitt vinter allerede.... Hundene koser
> seg ute i snøen....
>
> Se bilder nederst på siden:
> http://pic7.piczo.com/geishahogda/?g=9543967&cr=7

Hvorfor er det at newfer altid skal sætte sig PÅ ens fod og ikke VED
ens fod? De er da polstrede nok selv.

Min newf, Siri, vil gerne helt op og sidde på skødet af mig, hvis hun
kan komme til det. Sådan lige møve bagdelen godt på plads.

Vi glæder os også til at se noget sne hernede sydpå.

Mvh Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : Siv-Helen Alterskjær

Dato : 28-10-06 15:35

hehe de er vel veeeeldig selskapssyke hehe

Fra : Siv-Helen Alterskjær

Dato : 28-10-06 15:43

hehe du må gjerne signere gjesteboka mi også
http://pic7.piczo.com/geishahogda/?g=9497499

Hilsen Siv-Helen http://geishahogda.piczo.com

Fra : Coppi

Dato : 30-10-06 13:45

Hvor er I bare heldige, jeg håber vi får en vinter lisom sidste år

coppi

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-10-06 14:04

Coppi <annie321@privat.dk> wrote:
> Hvor er I bare heldige, jeg håber vi får en vinter lisom sidste år
>
> coppi

Det ser ud til, at den så småt begynder på onsdag. Der må gerne komme
moderat sne, men det kan også blive for meget.

Jeg skal i hvert fald ud og plukke mine sidste Mutzu æbler af træet
inden det bliver frostvejr.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : jytte

Dato : 30-10-06 14:52

Tove Krieger skrev:

> Det ser ud til, at den så småt begynder på onsdag. Der må gerne komme
> moderat sne, men det kan også blive for meget.

Jeg vil gerne have rigtig meget sne. Jeg hader når det hele bare er et
stort sjap, så hellere sne til livet. Så bliver hunden også så
dejlig træt

> Jeg skal i hvert fald ud og plukke mine sidste Mutzu æbler af træet
> inden det bliver frostvejr.

Nå ja, der er da lige nogle ting som skal ordnes inden sneen kommer.
Jeg har da i hvert fald nogle planter, som skal tages ind inden
frostvejr

> --
> Venlig hilsen Tove

Jytte