Nåå ...div strø tanker fra Thailland.
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-10-06 13:05

Den lille hund kom ikke med til Thailland - der skulle tages en blod prøve
en måned efter rabias vaciniationen også skulle der gå 90 dage efter
blodprøven var taget til hun kunne komme ind i DK igen - så nu er hun ved
min mor og jeg er på grænsen til Laos , men NÆSTE gang skal hun med det
bliver i begyndelsen af febuar.
Oppe ved min mor sover jeg i sådan et anex der støder op til huset der havde
hun brugt en del tid på at se hvor hulen jeg var hænde nå min mor havde
taget hende med der ind og efter en grundig undersøgelse måtte hun sande at
jeg ikke var der nu er det vist som hun lever med det.
Men der er nu træls at undvære hende og det bliver også sidste gang - det er
fanme da godt jeg ikke har fået børn når man kan tage sådan på vej over en
hund.
var 10 cm fra at købe en hund mere i går for helved den var kær den lignede
en Chivauva ( hvordan den end staves ) max 200 gr ... den var på størelse
med et kaffe krus 300 kr - det er ikke for sent men tænke tænke - en ting er
at lade en ældre hund passe et sted hvor den har det godt som min - men jeg
tror valpe tiden den skal man ha sammen og de 6 uger jeg vil være væk vil
ødelægge noget .... Nå sludder nok for nu

Mv.
Bo

--

www.hollymariecombs.dk