Himmelseng til hunden
Fra : Guitarman

Dato : 25-10-06 22:52

Hej

Håber på lidt hjælp fra Jer erfarne hundemennesker.

Jeg har fået til opgave at finde ud af hvor man kan købe en himmelseng med
kongekrone og det hele til hunden.
Se på billedet hvad jeg mener:
http://galleri.tv2.dk/index.php/category-Programmer/id-5188608/page-37.html

Gode ideer modtages med stor tak.

Guitarman

Fra : M. Andersen

Dato : 26-10-06 06:27

"Guitarman" <guitarman@guitarland.fi> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Håber på lidt hjælp fra Jer erfarne hundemennesker.
>
> Jeg har fået til opgave at finde ud af hvor man kan købe en himmelseng med

Hej

Ring til Pernille Jensen på TV2 og bed om at høre hvor hun har fotograferet
sengen - det kan være du ad den vej kan finde en forhandler.
I mellemtiden ville jeg google himmelseng til hunde på engelsk -
amerikanerne er jo mest sindssyge med sådan nogle ting og du kan måske finde
den der

Jeg tror bare ikke du skal regne med at den er helt billig.

Held og lykke

Mette

Fra : Kim Christensen

Dato : 26-10-06 08:28

Guitarman wrote:
> [...]
>
> Håber på lidt hjælp fra Jer erfarne hundemennesker.
>
> Jeg har fået til opgave at finde ud af hvor man kan købe en himmelseng med

Den himmelseng vil jeg være betænkelig ved. Guirlanderne under den
tværstang som hunden skal stige over er farlige. Hvis hunden får en
pote ind gennem en af dem når den springer in eller ud af sengen, ja
så kan der ske hvad som helst med den pote.

Hilsen Kim

Fra : Guitarman

Dato : 26-10-06 13:50

He he - jeg fandt den:

http://www.callingalldogs.com/browseproducts/Jeweled-Crown-Canopy-Dog-Bed.html
-sammen med en masse andet "skrammel" - det er dog de mest utrolige ting
folk kan finde på at købe.

Og nej, den er ikke helt billig.
Advarslen om at få poterne i klemme vil jeg give videre.

Tak for hjælpen

/Guitarman

Fra : Soliema

Dato : 27-10-06 22:43

> Håber på lidt hjælp fra Jer erfarne hundemennesker.
>
> Jeg har fået til opgave at finde ud af hvor man kan købe en himmelseng med
> [...]
http://minreklame.dk/reklame.php?id=4190

Her er en som ligner

/Anne Mette