Hmrf...
Fra : H. Jensen

Dato : 24-10-06 17:29

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article235767.ece

--

Venlig Hilsen / Best Regards
Heidi Andersen

www.hallemarken.dk

Fra : pwh

Dato : 24-10-06 18:06

H. Jensen wrote:
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article235767.ece

Havde han nu været modig så havde han fået sig et blowjob

/Jens (som er glad for hunde, men ikke så glad)

Fra : Tove Krieger

Dato : 24-10-06 19:37

H. Jensen <hallemarken@hund.dk> wrote:
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article235767.ece

Der kan vist ikke være delte meninger om, hvad de 2 fyre skulle have
amputeret.

Der kom vist heller ikke meget ud af den henstilling, som Folketinget
sendte til Dyreetisk Råd sidste år. Hvad pokker skal der til for at
vinde gehør ?

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : pwh

Dato : 24-10-06 20:19

Tove Krieger wrote:
> Der kom vist heller ikke meget ud af den henstilling, som Folketinget
> sendte til Dyreetisk Råd sidste år. Hvad pokker skal der til for at
> vinde gehør ?

Der skal nok råbes højt før de hører det i USA

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 24-10-06 21:19

pwh <gætselv@.dk> wrote:

> Der skal nok råbes højt før de hører det i USA
>
> /Jens

Det er da ikke USA men os der har problemet stadigvæk. Derovre kommer
de fluks i spjældet, her hjemme bliver der ikke en gang sagt fy.

Jeg læste forøvrigt lige Ekstrabladets artikel ( i linket) igennem
igen, og fandt ud af der vist ikke en gang blev sendt en henstilling
til Rådet - det blev bare ved snakken.

Fra : pwh

Dato : 24-10-06 22:17

> Det er da ikke USA men os der har problemet stadigvæk. Derovre kommer
> de fluks i spjældet, her hjemme bliver der ikke en gang sagt fy.

Det er jeg da også glad for, tænk hvis de skulle tage min lille
varme Angel fra mig

/Jens (som ikke kan tage det helt seriøst)

Fra : Per Larsen

Dato : 24-10-06 21:09

> Der skal nok råbes højt før de hører det i USA
>
> /Jens
Har prøvet et par gange gennem lyslederen, men går sq ikke

Per Larsen
--
Vi fodrer med foder fra www.hkfoder.dk

Fra : Helle Jensen

Dato : 25-10-06 06:34

"http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article235767.ece

Nogle mennesker er fandme for mærkelige - godt at der i USA er straf for
sådanne handlinger!

Helle

Fra : Kim Christensen

Dato : 25-10-06 09:29

Tove Krieger wrote:

> Jeg læste forøvrigt lige Ekstrabladets artikel ( i linket) igennem
> igen, og fandt ud af der vist ikke en gang blev sendt en henstilling
> til Rådet - det blev bare ved snakken.

Det er meget begrænset hvad Dyreetisk Råd kan bruge en artikel om en
hændelse i USA til.

Amerikanerne har moralistisk lovgivning, det har vi heldigvis ikke
herhjemme.
Hvis det var her i landet, og der var sket noget med hunden så var der
blevet sagt mere end fy.

Kim

Fra : Tove Krieger

Dato : 25-10-06 10:57

Kim Christensen <SLETTESnemoris@yahoo.com> wrote:

> Det er meget begrænset hvad Dyreetisk Råd kan bruge en artikel om en
> hændelse i USA til.

Jeg refererer til de 2 artikler der henvises til i Ekstrabladet i
linket (de har ikke det ringeste med USA at gøre). Det er artikler
fra hhv. d 20 og 21/5-2005 angående sex med dyr *her* hjemme. Dette
var oppe til debat i Folketinget, men førte ikke til noget.

Fra : Kim Christensen

Dato : 25-10-06 18:54

Tove Krieger wrote:

> [...]
> fra hhv. d 20 og 21/5-2005 angående sex med dyr *her* hjemme. Dette
> var oppe til debat i Folketinget, men førte ikke til noget.

Nå, EB er ved at lave opkog af gamle artikler. De må være blevet
overtaget af DR. Gaaab.

Hilsen Kim