Hundepension - erfaringer ?
Fra : EnjoyNews

Dato : 19-10-06 17:40

Hej NG

Vi skal have vores hunde passet i et par dage og har bl.a. kigget på et par
hundepensioner i Måløv..

- Måløv Hundepension.. vores første indtryk var ikke så godt af stedet.. der
var meget larm fra gøende og pivende hunde. Hende der stod i døren (eller
hvad man kan sige) informerede ikke så meget om deres dagligdag, ..vi måtte
selv hive tingene lidt ud afhende.. hun viste os hvor hundende var i det
daglige.. må indrømme det så lidt mørkt og kedeligt ud. De sagde at de havde
omkring 60-70 hunde!! Det var mange. Vores tanke er selvfølgelig om de
virkelig kan tage sig af så mange hunde...

Så har vi kigget på Vejlegården, også i Måløv.. et meget stort og roligt
sted. De har kun 15-16 hunde af gangen, hvilket virker meget betryggende.
Hun fortalte meget om hvordan dagen foregik og var meget imødekommende.
Tilbød ovenikøbet et prøveophold fra åbningstid morgen til åbningstid sen
eftermiddag gratis.

Er der nogen der har erfaring med disse 2 steder, eller måske kender nogle
gode steder vi bør se på.. ? Det må helst ikke ligge længere væk end 15-20km
fra Albertslund.

Heidi og Michael

Fra : Pia Christensen

Dato : 21-10-06 12:41

"EnjoyNews" <mh-nyheder@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der har erfaring med disse 2 steder, eller måske kender nogle
> gode steder vi bør se på.. ? Det må helst ikke ligge længere væk end

Hej
Jeg mener at have læst en tråd inde på jubii hundedebat om netop denne
pension, hvor mange ikke var tilfredse med den. Prøv at søge efter navnet
derinde og se... som sagt jeg kan ikke huske om det var den.....

Fra : Pia Christensen

Dato : 21-10-06 12:45

> [...]
>
> Er der nogen der har erfaring med disse 2 steder, eller måske kender nogle
> gode steder vi bør se på.. ? Det må helst ikke ligge længere væk end

Her er lige et link:

http://debat.jubii.dk/161/Elendig+hundepension_388504.html?&highlight=m%E5l%F8v+hundepension

- der er mange der har haft dårlige oplevelser der!!

Fra : EnjoyNews

Dato : 20-10-06 14:36

"Pia Christensen" <almp@gratisemail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
http://debat.jubii.dk/161/Elendig+hundepension_388504.html?&highlight=m%E5l%F8v+hundepension

> - der er mange der har haft dårlige oplevelser der!!

Ja jeg har læst den og har også haft et generelt dårlig indtryk af den
pension.. men er der nogen der kender den anden Vejlegården, også i Måløv ?

Heidi og MIchael

Fra : Niau

Dato : 22-10-06 19:49

> Er der nogen der har erfaring med disse 2 steder, eller måske kender nogle
> gode steder vi bør se på.. ? Det må helst ikke ligge længere væk end
> [...]

Hej I to.

Vi bor selv i Høje Tåstrup og ved godt at det sted, jeg nu vil nævne ikke er
inden for de 20 km, men vi vælger dog så at køre de ca. 30 km. til Terslev
Hunde og Kattepension, da vi synes de er så dygtige og rigtig søde derude.
De passer rigtig godt på vores Cia og Cia er altid glad efter at have været
derude :)

mvh Nhi

Fra : asek@comxnet.dk

Dato : 27-10-06 04:50

Fra : asek@comxnet.dk

Dato : 27-10-06 04:55

Du skal endelig holde dig fra Måløv Hundepension. Det var mig som
skrev indlægget vedr. elendig hundepension og jeg går stadig til
dyrlæge med Tim grundet leverskade. Jeg har gode erfaringer med
Hørsholm hundepension. De er 5 personer til at passe max 20 hunde. Tim
har altid været glad for at være der.

Hilsen.

Allan