Stadig problermer en gang imellem
Fra : J.O

Dato : 24-06-01 15:04

er der nogen der kan hjælpe mig jeg har en optisk
Logitech mus på et Abit Kt7-raid motherboard
men pludselig bedst som jeg sidde slukker musen
noglegange hjælpe det så at jeg skifter port men det
er jo lidt ireterende da dette ikke burde være nødvendigt

er der nogen der har en genial ide til hvad der er galt og hvordan jeg kan
løse det ???

Mvh J.O

Fra : Madsen

Dato : 24-06-01 15:24

"J.O" <Jogi@mail.dk> skrev:

> [...]
> er jo lidt ireterende da dette ikke burde være nødvendigt
>
> er der nogen der har en genial ide til hvad der er galt og hvordan jeg kan

Genial ved jeg ikke, men har du prøvet at flytte den over på
PS/2-porten? USB er ikke så godt som det er opreklameret til,
efter min mening, eller rettere, så er driverne der skulle være
skrevet til USB, ikke altid helt perfekte. Du skriver godt nok ikke
hvad du kører pt. men jeg forestiller mig du kører USB (?)

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.