plads ved Nice
Fra : Carsten H

Dato : 16-11-06 07:46

Fruen og jeg er begyndt så småt at snakke sommerferie.
Vi ved vi skal til Monaco og videre derfra til Lido'en i Italien.
Hvor/hvilken plads kan anbefales i nærheden af Nice/Monaco.
Autocamper, 2 voksne - 2 store børn- min 6 A strøm, helst 10 A

Carsten

Fra : Svend Erik Østergaar~

Dato : 19-11-06 01:11

Hej Carsten

Husk lige man ikke må parkere en autocamper i Monaco

MVH Svend Erik

Fra : Carsten H

Dato : 19-11-06 17:10

parkerer må man vel gerne !
men overnatte er noget andet . Derfor jeg skrev VED nice/monaco

Carsten

"Svend Erik Østergaard Nielsen (slet KXA00)" <s.e@KXA00pc.dk> skrev i en
meddelelse news:11638953360.391371370300707@dtext.news.tele.dk...

Fra : Jan Hamann

Dato : 19-11-06 11:52

Prøv evt. denne her: http://www.villaggiodeifiori.it/lingue.htm i San Remo.
Fin plads til en autocamper. Har selv været på pladsen i september 2006. Der
er dog kun 3 amp.

Fra : Jesper

Dato : 20-11-06 15:33

Hej Carsten

Vi var der i sommers, her er lidt erfaring:

I Monaco er der, som mange steder i Frankrig, masser af P-Plads men med
højde bomme i indkørslen.
I modlertid er der en Parkeringskælder med plads til Autocamper.
Den ligger i bydelen Fontvielle på gaden Avenue des Guelfes.
Se evt. http://www.monaco-tourisme.com/357/wwwdtc.nsf/fr_home.htm

Campingplads nær Nice.
Vi brugte:
Camping "La Riviere"
168, Chemin des salles
06800 Cagnes sur Mer
http://www.campingfrance.com/fiche.jsp?fiche=3304094&ch=nom&lg=fr&nat_rec=2&entree=la+riviere&t=all®ion=19

Ligger lidt "tilbagetrukket" - er dejlig rolig med stor swimmingpool og
ganske billig.
Man kan dog ikke tømme gråvand men toilettet kan selvfølgelig tømmes.

I det hele taget er Nice-området præget af mangel på autocamperpladser, som
der jo ellers er i rigt mål i Frankrig.

God tur!
--
vh