Pløkker i uden at bukke sig
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 15-11-06 14:28

Sådan et apparat var annonceret for efterhånden temmelig lang tid siden - i
går var jeg så forbi 2 forhandlere for at købe. Men ingen af dem havde det
hjemme.

Hvem har pløkkemaskinen på lager?

--
Per, Esbjerg

Fra : Henning Holm

Dato : 15-11-06 16:30

> [...]
> i går var jeg så forbi 2 forhandlere for at købe. Men ingen af dem havde

Hej Per..
Her er da et link til dem....
Link: http://www.netcamp.dk/index.phtml?side=wurmi_for

--
Henning Holm

allig8or125@hotmail.com

"it's nice to be important,
but it's more important,to be nice"

Fra : von--altmann

Dato : 16-11-06 18:21

Per Henneberg Kristensen skrev:
> [...]
> går var jeg så forbi 2 forhandlere for at købe. Men ingen af dem havde det

Hej Per,

Jeg fandt dette link på campingferie.dk

http://www.pl-hammer.dk/

mvh

Vagn Altmann

Fra : Steen Larsen

Dato : 17-11-06 19:24

> [...]
> i går var jeg så forbi 2 forhandlere for at købe. Men ingen af dem havde

Hej Per

Prøv at kontakte Brohallen som har lovet at hjælpe med at få spredt
produktet.

Caravan Centret Brohallen
Orehoved Langgade 37
4840 Nr. Alslev.
Tlf: 54 45 78 79
E-mail: Post@brohallen.dk

Eller kontakt opfinderen:

Pløk Let Hammeren er opfundet og produceret af H.A.Beske, Langøvej 4, 4760
Vordingborg. - Tlf.: 55 37 28 94, mobil: 20 86 28 94

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe