cv fra sverige
Fra : HSLK

Dato : 11-11-06 15:51

Hejsa

Har læst om at hente cv i tyskland er det lige så nemt at hente en i eks
sverige ???
Er det evt nemmer at hente en brugt end en ny ???

knus Henriette.

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 13-11-06 20:39

Hej Henriette
Tja , det skulle gerne være samme måde - da forholdene er de samme. dog skal
du være opmærksom på at de brugte vogne ikke normalt er i så god stand i S .
Desuden er der normalt ikke mange kroner at spare ved køb i Sverige. Dog kan
du være heldig at finde en god brugt vogn med Vandvarme (Centralvarme) til
en fornuftig pris.
Kim

Fra : HSLK

Dato : 14-11-06 07:36

Hejsa Kim

> [...]
> stand i S . Desuden er der normalt ikke mange kroner at spare ved køb i
> Sverige. Dog kan du være heldig at finde en god brugt vogn med Vandvarme

Tak for svaret
det e r ikke for at spare penge det er for at få en solifer med køjer de er
næsten ikke til at drive op i dk og slet ikke som brugt.

knus Henriette.

Fra : Søren

Dato : 15-11-06 12:33

> Tak for svaret
> det e r ikke for at spare penge det er for at få en solifer med køjer de
> er næsten ikke til at drive op i dk og slet ikke som brugt.

Hvis du kan vente til foråret så har jeg en LMC 1994 vintervogn med Primus
varme og køjer på langs til salg

Fra : HSLK

Dato : 15-11-06 19:32

Hejsa

> Hvis du kan vente til foråret så har jeg en LMC 1994 vintervogn med Primus
> varme og køjer på langs til salg
>

>haha< det kunnen jeg måske nok vente på hvis det var den rigtige vogn men
>den er lige en tand for "gammel" til mig jeg vil helst have en på den anden
>side af 2000 men tak for tilbudet

knus Henriette.

Fra : Søren

Dato : 16-11-06 11:39

Jeg ved godt det ikke er en Solifer men prøv at se på
http://www.campingvogne.dk/presentation.asp?entityGuid=386600&siteGuid=307

Fra : HSLK

Dato : 16-11-06 14:45

Hejsa Søren

> Jeg ved godt det ikke er en Solifer men prøv at se på
> http://www.campingvogne.dk/presentation.asp?entityGuid=386600&siteGuid=307

Tak har set den men den har side rundside gruppen i midten og vi vil
have den i enden. men ser du en med rundsidegruppen i enden, køjer og et
godt køkken, så er jeg åben det skal ikke nødvendigvis være en vintervogn
den skal bare have luksusen.(centralvarme og gulvvarme)
Den må heller ikke have en total vægt over 1500 eller en egenvægt på ca1250.

Høje krav der er svært at finde vi har kun kunne finde det hos solifer.

knus Henriette.

Fra : HSLK

Dato : 17-11-06 13:07

Hejsa søren

> Hvis du kan vente til foråret så har jeg en LMC 1994 vintervogn med Primus
> varme og køjer på langs til salg

der er en på campingferie der søger en vinter vogn med køjer

knus Henriette.

Fra : benny madsen

Dato : 30-11-06 13:14

det skal du ikke gøre fordi campingvogne er meget dyre jeg ved ikke vorfor
men der er ikke noget at spare det vil kun være en mer udgift

hilsen benny

Fra : HSLK

Dato : 01-12-06 08:52

Hejsa Benny

> det skal du ikke gøre fordi campingvogne er meget dyre jeg ved ikke
> vorfor men der er ikke noget at spare det vil kun være en mer udgift

Vi viste godt der ikke var noget at spar men det er næsten umuligt at finde
en polar eller en solifer med køjer i dk hvis ikke den skal være hetussa
gammel sverige mente vi var nemmer at finde en i men nej det er heller ikke
nemt i sverige så nu bliver dte nok en anden cv vi ved ikke helt hvilken vi
må starte forfra

Vi har kigget lidt på wilk nu må vi se.

knus Henriette.

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 04-12-06 20:28

Hej Henriette
Har du prøvet at se efter en Knauss Royale(Kan også hedde Azur) , disse kan
nemlig også fås med Køje + Centralvarme
Idag har man ændret royale navnet til Nordic plus

Fra : HSLK

Dato : 04-12-06 20:36

Hejsa

> Har du prøvet at se efter en Knauss Royale(Kan også hedde Azur) , disse
> kan nemlig også fås med Køje + Centralvarme
> Idag har man ændret royale navnet til Nordic plus

Nej det har jeg ikke kendte den ikke men dem jeg fandt da jeg søgte på
google havde kun klapkøje fås de også med fast køje ???

Tak for tippet.

knus Henriette.