Marina di venizia
Fra : viisholm

Dato : 09-11-06 00:38

Hvor manger var /har været på Marine di venezia . vi var der i år
den var eller blevet anbefaldet af mange "campingpladsen over all "
men skuffelsen var til at føle på for jeg synes ikke jeg fik "ekstra"
for mine
surt tjente penge, ud over at campingpladsen blev gjort hysterisk ren,
syndes
jeg ikke den var noget særligt i forhold til en andre pladser i
italien feks i Ca´savio.
Bevars det var da lækker at der lå en lille indkøbsted på pladsen .
men det betalte
man så og siges også ekstra for da tingen var lidt dyre
vi var 2 voksene og 3 børn ca 500 kr. pr døgn og til trods for det
skulles
der stadig spyttes ekstra lommeuld ud hvis der skulle prøves tog og
legeborg og bla bla
en anden ting der choker mig totalt var færgen man kunne tag fra
tangen til venedi eller til de andre
små øér pyha 10 Euro. pr mand + 5 eur for at parkere bilen hvad vi
ikke helt vidste var, at det var en dagsbillet der kunne til bruges til
alle øér.
vi var over på Burano da vi har været i Venedi og det er stort set
det samme dog med færre turister.
og så var det forbasket varmt men det var også det vi var kommet for
ud over at Italien er verdens dyrest land at campere
i har det ikke afskrække
os for at tag en tur mere måske til næste år

Fra : kim jensen

Dato : 09-11-06 08:13

Vi har selv været der i år for anden gang, vi syntes det en rigtig dejlig
plads. Og det er rigtigt som du skriver der bliver mere eller mindre altid
gjordt rent.
Det syntes vi så er godt. Vi var på en anden plads ved Gardasøen Bella
Italia sidste år, hvor de meget let på rengøringen der så så beskidt at der
var lort på sæderne på toiletterne. Og området var ikke meget pænere.
Så vi vil godt give noget ekstra for at være på en plads hvor der bliver
gjordt rent "hysterisk"

Men jeg husker at i "gamle" dage der hvor liren var der. Ja det kan godt
være vi skal ca. 20-25 år tilbage, der var landet ikke specielt dyrt. Men
efterhånden som turiststrømmen vokser i de enkelte lande, vokser prisrne
også desærre....

Men om Itailen er så meget dyrere end andre lande ved jeg ikke helt. Men nu
skal vi selv prøve at køre til Spanien til næste år
Så må vi se om det skulle være det samme.

mvh Kim

Fra : Jan Bøgh

Dato : 10-11-06 13:58

kim jensen skrev i 4552d50d$0$14041$edfadb0f@dread15.news.tele.dk dette:

> Men om Itailen er så meget dyrere end andre lande ved jeg ikke helt.

Det er vist kun lille Danmark, der kan hamle op med Italien hvad angår
priser.

> Men nu skal vi selv prøve at køre til Spanien til næste år

Vores oplevelse er, at Spanien er en del billigere.

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Sten Larsen

Dato : 09-11-06 22:43

> ud over at Italien er verdens dyrest land at campere i har det ikke afskrække os for at tag en tur mere måske til næste år.

Hvad er så egentlig problemet, når du gør det igen til næste år?
Kr. 500.-/døgn lyder dyrt. Kan vi få nogle reelle priser?
/SL

Fra : viisholm

Dato : 10-11-06 00:33

Sten Larsen skrev:

> Hvad er så egentlig problemet, når du gør det igen til næste år?
> Kr. 500.-/døgn lyder dyrt. Kan vi få nogle reelle priser?
> /SL

det kan sige af få ord "Adriahavet" det slår simpelhen alt, det er
den fedeste sted, og børnevenligt
det er bare min mening, der er nogen der er til swimmingpools det er
bare ikke mig

jeg gav 4807.98 kr for 10 overnatning

Fra : Henrik

Dato : 19-11-06 00:13

Nu kan Marina di Venizia jo ikke klantes for at i synes færgen til Venedig
osv. var dyr - vel. Den har de jo ikke noget med at gøre.

Og "lille indkøbssted" - mon ikke du er gået forkert! Der ligger en stor
SPAR købmand på pladsen, der har alt. Og lige udenfor ligger en anden
købmand - så dagligvarer-indkøb er da lette og til rimelige priser. At der
så også er grønthandler, sko-forretning, tøj-forretning, foto-forretning.
smykkeforretning. camping-forretning, 2 * restaurant mv. på pladsen er da
fint. Bevars, det er ikke billigt at købe tøj og sko på pladsen, men sådan
er det på mange feriestedet (altså lige i "hjertet" af feriestedet) - en tur
med bus til markedet i Casavio og så er priserne noget helt andet!

Og vil du være de populære og centrale steder, så koster det - sådan er det
bare - det er et spørgsmål om udbu og efterspørgsel.

Vi betaler gerne for super rengøring, fin strand, gode indkøbsmuligheder mv.
Og de 50-100 kr. ekstra pr. døgn giver vi gerne i stedet for at få ødelagt
ferien til mange tusind kroner, fordi der f.eks. ikke er brædt og
toiletpapir på toilettet som på f.eks. camping Casavio.

--
Henrik Hougaard
email : fam.hougaard@nejtakstofanet.dk