Lido Di Jesolo
Fra : Sven Ole Pedersen

Dato : 05-11-06 16:25

hej Gaffa. Vi har for en del år siden besøgt Lido Di Jesolo og fandt det
ret kedelig ;kommer selvfølgelig an på hvad man søger ;stranden er da rigtig
dejlig men søger du rigtig Italiensk kultur ,mad, charme og dejlig natur så
kan vi anbefale at tage få hundred km. længere sydpå til

Fra : T. Hartung

Dato : 07-11-06 17:48

"Sven Ole Pedersen" <sopmob@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rigtig dejlig men søger du rigtig Italiensk kultur ,mad, charme og dejlig
> natur så kan vi anbefale at tage få hundred km. længere sydpå til

Spændingen stiger til uanede højder ...... mon den snart bliver udløst -
hvor langt er få hundrede km?

............. fortsættelse følger
--
mvh.
T. Hartung

Fra : Jan Bøgh

Dato : 07-11-06 18:35

T. Hartung skrev i 4550b8c5$0$3538$edfadb0f@dread11.news.tele.dk dette:
> "Sven Ole Pedersen" <sopmob@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Spændingen stiger til uanede højder ...... mon den snart bliver
> udløst - hvor langt er få hundrede km?
>
> ............ fortsættelse følger

...og - hvem er Gaffa?

jan
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 09-11-06 07:13

> T. Hartung skrev i 4550b8c5$0$3538$edfadb0f@dread11.news.tele.dk dette:
>
> ..og - hvem er Gaffa?

Gaffa er campistens bedste ven

Steen.

Fra : Sten Bo

Dato : 09-11-06 08:27

"Steen Jakobsen" <noway@nopost1.tele.xx> skrev i en meddelelse

> "Jan Bøgh" <spamhater@nowhere> skrev i en meddelelse

> Gaffa er campistens bedste ven
>
> Steen.

Det må være herfor - ikke Steen?
http://www.oestrogen.dk/show_page.asp?PageID=131

Mvh Sten

Fra : Jan Bøgh

Dato : 10-11-06 14:00

Steen Jakobsen skrev i 4552c6ef$0$20287$edfadb0f@dread16.news.tele.dk
dette:

> Gaffa er campistens bedste ven

OK - jeg plejer bare ikke at henvende mig til min tape med et 'Hej Gaffa'!

vh
jan

http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Sten Bo

Dato : 11-11-06 13:07

> [...]
> dette:

> OK - jeg plejer bare ikke at henvende mig til min tape med et 'Hej Gaffa'!

Mr. X

Fejlplaceret indlæg Knækket tråd. Manglende indlæg? Men det var du vel
klar over.

http://groups.google.com/groups/profile?enc_user=YhjwUg4AAAAsRXxa-wuV_PSkCWVZ7bul&hl=da

Mvh Sten

Fra : sæbelaursen

Dato : 12-11-06 00:07

> Fejlplaceret indlæg Knækket tråd. Manglende indlæg? Men det var du vel

HOLD NU OPdetr hedder JAFFA og er en appelsin fra 50'rne

GAFFA er en TAPE der virker som OLSEN-BANDENS redningsplanke.

Og Hvad var det nu lige vi kom fra ??