gardiner
Fra : SB

Dato : 31-10-06 19:15

Hvor kan man få syet gardiner til sin CV henne? Gerne omkring Århus, men
ingen betingelse
Nogen der har en ide om hvad det ca. koster til en køjevogn 3 vinduer + 2
køjevinduer

Søren

Fra : bent bundgaard lause~

Dato : 04-11-06 10:51

prøv hos din campingforhandler, jeg har fået nye gardiner til min Camp let ,
dem bestilte jeg hos min forhandler Hilmars camping i Skive , og der gik 2
uger fra de var bestilt til de var de hjemme

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Bent

Dato : 04-11-06 11:13

Hej Søren

Prøv en forhandler der reklamere med syning af gardiner i Århus området, det
har vi selv gjort i vort lokal område med et godt resultat.

Bent