Største forretning i jylland?
Fra : Ukendt

Dato : 31-10-06 15:20

Hvilken forretning er størst i jylland eller på fyn med campingvogne og
autocampere?
Jeg søger ikke noget bestemt mærke, men vil ud og orientere mig hvor der er
et kæmpe udvalg.

På forhånd tak.

MVH Peter

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 31-10-06 16:45

Peter wrote:

> Hvilken forretning er størst i jylland eller på fyn med campingvogne
> og autocampere?
> Jeg søger ikke noget bestemt mærke, men vil ud og orientere mig hvor
> der er et kæmpe udvalg.

I Esbjerg er der 3 forhandlere inden for et forholdsvis lille område ...

Bagefter kan man jo altid kikke syd for grænsen efter det man gerne vil have
.... :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-06 17:27

Per Henneberg Kristensen wrote:
> I Esbjerg er der 3 forhandlere inden for et forholdsvis lille område
> Bagefter kan man jo altid kikke syd for grænsen efter det man gerne
> vil have ... :)

Okay, er der større forhandlere i fx. Flensborg? Jeg har hørt om Autohaus
Ramm.
MVH Peter

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 01-11-06 04:36

Peter wrote:

> Okay, er der større forhandlere i fx. Flensborg? Jeg har hørt om
> Autohaus Ramm.

Det vil jeg helst ikke svare på, det kunne jo være at de var blevet solgt
til udlandet siden jeg har været der sidst.

--
Per, Esbjerg

Fra : Mona og Kim

Dato : 31-10-06 17:46

> I Esbjerg er der 3 forhandlere inden for et forholdsvis lille område ...
>
> Bagefter kan man jo altid kikke syd for grænsen efter det man gerne vil
> [...]

Hej Per.
Det er dælme da vist et stykke tid siden du har været i sædding?
Camping og fritid er lukket og flyttet til http://www.lunderskovcamping.dk/
som ejer/ejede forretningen. det skete vist i September.

Kim Jensen.

Fra : Carsten H

Dato : 31-10-06 17:54

Rahm gør det mest i autocampere,og opbevaring af danskernes
tyskindregistrerede autocaampere. Han er nok flensburgs dyreste forhandler.
I Harrislee ved Padborg grænse er der 2 forjhandlere. En stor Hobby mm og en
Bürstner mm De ligger begge på vejen, Am Oxer

Carsten

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 01-11-06 04:28

Mona og Kim wrote:
> [...]

> Det er dælme da vist et stykke tid siden du har været i sædding?

> Camping og fritid er lukket og flyttet til

Hmm - jeg kørte sidst forbi for 2 uger siden, og da stod der da masser af
campingvogne uden for. Men de er jo nok ikke til at flytte fra den ene dag
til den anden.

--
Per, Esbjerg

Fra : peter hansen

Dato : 30-10-06 18:43

Per Henneberg Kristensen skrev:

> I Esbjerg er der 3 forhandlere inden for et forholdsvis lille område ...
>
> Bagefter kan man jo altid kikke syd for grænsen efter det man gerne vil have
> ... :)

Nå NÅ
Per Henneberg.
løber du som så ofte før med en halv vind.
Godt når folk vil hjælpe,
men skidt når der ikke er hold i det de påstår.
Ugauga
Peter

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 01-11-06 04:30

peter hansen wrote:

> Nå NÅ
> Per Henneberg.
> løber du som så ofte før med en halv vind.

Så må du jo hellere løbe med en hel vind - hvornår har jeg løbet med en halv
vind?

> Godt når folk vil hjælpe,
> men skidt når der ikke er hold i det de påstår.

Jeg forsøger at hjælpe så godt jeg kan men der sker da ændringer i verdenen
som jeg ikke ved noget om. Er du bedre?
--
Per, Esbjerg

Fra : steen-h@post8.tele.d~

Dato : 31-10-06 19:44

Peter skrev:
> [...]
> autocampere?
> Jeg søger ikke noget bestemt mærke, men vil ud og orientere mig hvor der er

Prøv Kronecamping i Løgumkloster.
Han har også lige overtaget en tysk forretning i Suderlygum hvor de
har autocampere

mvh
Steen

Fra : Sten Bo

Dato : 01-11-06 09:27

"Peter" <-> skrev i en meddelelse
> [...]
> autocampere?
> Jeg søger ikke noget bestemt mærke, men vil ud og orientere mig hvor der

I svarer ikke på det der spørges om.

Mon ikke Nibe er stor?

Bortset fra det er der en god oversigt på
http://www.campingdanmark.dk/Camping/Campingforhandlere.html

Man kan da starte med at besøge deres hjemmesider. Gør de noget ved den, er
der vel et rigtig firma bag.

Og så en lille teaser. Hvilken forhandler har den største/bedste bil?

Jeg har hørt at det betyder en hel del status når man samles.

Fra : KHH

Dato : 01-11-06 10:20

Jeg ved ikke hvem det er størst, men jeg ved, at KRONE camping i
Løgumkloster har et stort udvalg, og NH camping i Rødekro skulle være den
største på disse kanter.

Min egen mening er, at campingforhandlere ligger som perler på en snor her i
landsdelen, så en søndagstur rundt til dem alle i en bestemt omkreds ville
være overkommelig, og dermed har du også et stort udvalg af vogne.

Fra : steen-h@post8.tele.d~

Dato : 01-11-06 19:35

KHH skrev:
> Jeg ved ikke hvem det er størst, men jeg ved, at KRONE camping i
> Løgumkloster har et stort udvalg, og NH camping i Rødekro skulle være den
> største på disse kanter.

Jeg tror det forholder sig omvendt i dag.
NH har måske været størst, men gælder det udvalget af vogne og
kvalitet af de brugte, så kan de ikke følge med KroneCamping mere.

KroneCamping har også lige overtaget en tysk forhandler, så nu kan
tysklandshandlen foregå på absolut lovlig vis, uden de sædvanlige
omgåelse af lovgivningen

mvh
Steen

Fra : Jens

Dato : 01-11-06 22:04

"Peter" <-> skrev i en meddelelse
> [...]
> autocampere?
> Jeg søger ikke noget bestemt mærke, men vil ud og orientere mig hvor der

Østjydsk Caravan lidt syd for Århus
Campinggården i Ormslev lidt vest for Århus
Århus Caravan Center små 20 km nord for Århus (Skødstrup)

De tre tilsammen dækker stort set alt hvad der findes inden for campingvogne
inden for en radius der kan besøges på en søndag eftermiddag.

Kronjyllands Campimg i Randers og også store

Hilmars Camping i Skive er pæn stor

Mvh

Jens

Fra : bent bundgaard lause~

Dato : 04-11-06 10:48

du kan jo også prøve Safari caravan i Struer samt Vestjydsk camping center
udenfor Holstebro samt Antons camping i Videbæk (3 store centre indenfor 40
km.)

Hent en gratis SPAMfighter her.