hvilken campingvogn ?
Fra : Martin Kirk

Dato : 23-10-06 22:11

Hej Gruppe
vi søger en campingvogn med følgende egenskaber,

max 5,00 meter i alt ( med trækstang. osv. )
max total vægt 1200 kg
egenvægt ingen krav
4 køjer der kan stå med senge tøj altid ( ikke noget med bord der skal læges
ned ved sengetid )
lille side gruppe til 4 personer
lille køkken 2 gasbluds
evt lille toilet men ikke et ultamativ krav
gerne ny
fortelt ingen krav

hvilken model mærke kan opfylde vores ønsker ?

svar evt med link .

--

Med Venlig Hilsen
Martin Kirk

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Jørgen L.

Dato : 23-10-06 22:36

> max 5,00 meter i alt ( med trækstang. osv. )

Det kommer til at knibe, du beskriver en vogn størelse på 3,75-4,00 m

At have 4 køjer fast og en sidegruppe det tror jeg næppe.

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D

Fra : Martin Kirk

Dato : 24-10-06 19:43

"Jørgen L." <Noemail@noemail.dk> skrev i en meddelelse

> Det kommer til at knibe, du beskriver en vogn størelse på 3,75-4,00 m
>
> At have 4 køjer fast og en sidegruppe det tror jeg næppe.

jeg kan godt lide Hymer Touring , de laver små lette smarte vogne men ingen
opfylde vores ønsker om 4 faste køjer

kravet på 5 meter er ud fra hvad der er plads til i indkørselsen men hvis vi
kan finde et sted og opbevarer den ( stald plads ) kan den godt blive stører
hvad er så den mindste i kan finde ? (selv har jeg søgt de mest kendte
mærker )

Fra : Jørgen L.

Dato : 24-10-06 20:31

> [...]
> vi kan finde et sted og opbevarer den ( stald plads ) kan den godt blive
> stører hvad er så den mindste i kan finde ? (selv har jeg søgt de mest

Skal det være 4 køjer ? eller er en dobbelt seng og 2 køjer en mulighed ?

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D

Fra : Martin Kirk

Dato : 24-10-06 22:16

> Skal det være 4 køjer ? eller er en dobbelt seng og 2 køjer en mulighed ?

begge muligheder kan vi bruge , familien er på 2 børn 2 voksen

Fra : John Roger Johansen

Dato : 26-10-06 07:45

Martin Kirk wrote:

> [...]
> hvad er så den mindste i kan finde ? (selv har jeg søgt de mest kendte

4 faste sengeplasser i en så liten vogn er nærmest umulig. Hva med å re
opp? Denne er da ganske liten og lett:

<http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8656318&sid=10aTLBbOmf906686&pos=2&tot=192>

John Roger

Fra : Carsten H

Dato : 24-10-06 09:14

"Martin Kirk" <M.Kirk@(slet)oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gerne ny
> fortelt ingen krav
>
> hvilken model mærke kan opfylde vores ønsker ?

Der findes mig bekendt ingen der er så små som kan alt det du ønsker. . .

--
Carsten H
Granduca Garage P

Fra : Mogens Pedersen

Dato : 24-10-06 12:02

> [...]
> lille side gruppe til 4 personer
> lille køkken 2 gasbluds
> evt lille toilet men ikke et ultamativ krav

Hvis du finder en af ovenstående slags, så meld venligst tilbage.

--
------Hilsen Mogens

Fra : Roy Øyan

Dato : 24-10-06 17:42

On Mon, 23 Oct 2006 23:11:07 +0200, "Martin Kirk"
<M.Kirk@(slet)oncable.dk> wrote:

> [...]
>gerne ny
>fortelt ingen krav
>
>hvilken model mærke kan opfylde vores ønsker ?

Det nærmeste jeg kommer er den model jeg selv har.
Hobby 500 KMFe
2 køyesenger, 1 dobbeltseng. Sittegruppe til 4,5.
Ellers alle faciliteter.
Den er nok litt tung for deg. Maxvekt er 1400 kg, egenvekt tom er ca
1100 hvis jeg husker rett.

Totallengde med draget er ca 7 meter.

<url:http://www.lara.no/hobby/DataBlad/DE500KMFe.htm >

--
Roy Øyan

Fra : Knud

Dato : 24-10-06 19:21

Hej Martin.
> [...]
> gerne ny
> fortelt ingen krav
>
> hvilken model mærke kan opfylde vores ønsker ?

Tror dette er sagen
http://www.trailergaarden-gantrup.dk/Euro/billeder_niewaidow/1426_s.JPG
så smutter du lige omkring Bilka og køber et par skummadresser, og et
lille telt. Så har du vognen.
Sidegevindst, du kan lave hjemmesiden for www.trailergaarden-gantrup.dk
så det ikke er noget bras, og du får sikkert 30% i rabat, for den
hjælp
Mvh Knud

Fra : Jesper

Dato : 27-10-06 17:12

> [...]
> gerne ny
> fortelt ingen krav
>
> hvilken model mærke kan opfylde vores ønsker ?

http://www.campingvogne.dk/presentation.asp?picId=1553473&entityGuid=387087&siteGuid=387

Den er godt nok lidt længere og vejer 100 kg for meget men der er 4 køjer..

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 28-10-06 07:01

Jesper wrote:
> [...]

> Den er godt nok lidt længere og vejer 100 kg for meget men der er 4

Jeg kender ikke ovenstående ejer, men en evt. køber skal være opmærksom på
at køjer har en maksimal belastning, som sagtens kan være alt for lav til
børnene, allerede når de er 12 år.

For ikke at snakke om voksne :)

Min erfaring - som er 10 år gammel - er at Knaus er gode i den forbindelse.

--
Per, Esbjerg

Fra : John Roger Johansen

Dato : 30-10-06 08:50

Per Henneberg Kristensen wrote:

> Jeg kender ikke ovenstående ejer, men en evt. køber skal være opmærksom på
> at køjer har en maksimal belastning, som sagtens kan være alt for lav til
> børnene, allerede når de er 12 år.

Det er avhengig om det er faste køyer eller skapkøyer.

I vår Dethleffs (510TK) med faste køyer er køyene oppgitt til å tåle
85kg. Jeg med mine 92kg har ligget i nederste køye ved flere anledninger
og den har ikke tatt noe skade av det.

John Roger

Fra : HSLK

Dato : 09-11-06 10:00

Hejsa

hvad med den her:
http://makeashorterlink.com/?Q36C5212E

eller her er også et par stykker http://makeashorterlink.com/?V55C1412E

nolge vogne har måske en for høj total vægt men måske er det muligt at få
dem vejet ned.

Vi har selv en adria unica A 502 dk vi har så slået den foreste side gruppe
ned som fast seng det har vi klaret os fint med. vi e r 2 voksne og 2 børn
på 10 og 13 år.

held og lykke.

knus Henriette.

Fra : Knud-Erik Vuijk

Dato : 25-11-06 14:58

Hej Martin"

Umuligt at svare på. Godt råd besøg campingmessen i København
eller Herning og dit problem er løst. Besøg en hverdag, da
weekenden er ret så fyldt.

God fornøjelse.

Knud-Erik