Brugermanual til Hobby 495 UK 2004 DeLuxe ~
Fra : Peter Cardow

Dato : 22-10-06 13:49

Hej NG

Vi har en Hobby 495 UK DeLuxe Easy fra 2004 men vi har forlist
brugermanualen.... :-/ hvor skaffer jeg en ny Danske manual ?
Jeg har skrevet til Hobby i Tyskland, men de svarer ikke (det er ca 1½ måned
siden), men stadig intet svar... øvv... er der nogen der kan hjælpe !?!

Hilsen

Peter & Lone Cardow

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 22-10-06 17:17

Du kan jo prøve at kigge på www.hobby-forum.dk hvor du sikkert kan finde den

--

Med venlig campinghilsen
Erik Nielsen – Odense.

Fra : Peter Cardow

Dato : 22-10-06 21:32

Hej Erik

Tak... men det gav ikke noget resultat, desværre.

Fortsat god søndag

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 22-10-06 22:03

--

> [...]
> Hej Erik
>
> Tak... men det gav ikke noget resultat, desværre.

Mig bekendt har Hobby ikke lavet manualer til de specifikke modeller,
hvorfor den manual der hedder "Instruktionsbog årgang 2004-2005" og som
ligger til download under "Instruktionsbøger" dækker alle modellerne.

Fra : eskild45

Dato : 23-10-06 21:24

Manualen kan købes hos en Hobby forhandler - jeg købte en i maj måned for 50
kr hos Tarp Caravans, der bla. passer til min Hobby 540 UK

Benny Eskildsen