Hvor køber man Bremsetromler og bakker til~
Fra : Jan S Profft

Dato : 22-10-06 11:18

Jeg så en hjemmeside sidste år, hvor man kunne købe på nettet, men nu kan
jeg ikke finde den. Er der nogle der ved hvor, eller et værksted der sælger
til private

Fra : Preben Andersen

Dato : 22-10-06 12:05

"Jan S Profft" <jan@sitting.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg så en hjemmeside sidste år, hvor man kunne købe på nettet, men nu
> kan jeg ikke finde den. Er der nogle der ved hvor, eller et værksted
> der sælger til private

Mekonomen kunne jeg forestille mig:
http://mekonomen.dk/

mvh
Preben

Fra : Bjarne

Dato : 22-10-06 12:26

In article <453b45e4$0$4169$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
   "Jan S Profft" <jan@sitting.dk> writes:
> Jeg så en hjemmeside sidste år, hvor man kunne købe på nettet, men nu kan
> jeg ikke finde den. Er der nogle der ved hvor, eller et værksted der sælger
> til private

Kommer sikkert an på om det er BPW, Alko eller noget andet du har på, men
der er f.eks. dem her (kender dem ikke)

http://www.trailerline.dk/
http://www.jydekrog.dk/

Ham kender jeg, han var meget hjælpsom
http://www.base-tech.dk/

Alternativt, kan du skrue det hele af og aflevere hos en bremseservicemand som
kan lægge nye belægninger på. Det skulle være noget billigere.
Men, det afhænger jo igen af hvad der sidder på din CC.

mvh,
Bjarne

Fra : Jette-Kirsten Larsen

Dato : 22-10-06 12:39

> [...]
> Jeg så en hjemmeside sidste år, hvor man kunne købe på nettet, men nu kan
> jeg ikke finde den. Er der nogle der ved hvor, eller et værksted der

Hej !!

Har I prøvet http://www.hoyerautodele.dk/ ?
Var måske en mulighed, de er i hvertfald billige !!

Vh
Jette-Kirsten