Vinrejse til Frankrig?
Fra : Erik Cohn

Dato : 18-10-06 11:20

Hej !
Er der nogen af jer, der har erfaringer med vinrejser til Frankrig?
Jeg tænker her på både steder, tidspunkter, priser og evt. også deltagelse i
vinrallies med Camping Cheques.

Vi ønsker at tage på en 2-3 ugers vinrejse i efteråret 2007 og har derfor
brug for jeres hjælp.

Med venlig hilsen
Mie og Erik

Fra : Mogens Pedersen

Dato : 19-10-06 22:58

"Erik Cohn" <cohn@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vinrallies med Camping Cheques.
>
> Vi ønsker at tage på en 2-3 ugers vinrejse i efteråret 2007 og har derfor

Undgå at køre igennem Schwietz pga af vin-toldreglerne mellem EU og ikke
EU lande. Det kostede mig flere hundrede kroner i sommers, men
værre var det at toldernes gennemrodning af bil og trailer tog over en time.

--
------Hilsen Mogens

Fra : Jan Bøgh

Dato : 20-10-06 18:15

Erik Cohn skrev i 4535ffce$0$13962$edfadb0f@dread15.news.tele.dk dette:

> [...]
> deltagelse i vinrallies med Camping Cheques.
>
> Vi ønsker at tage på en 2-3 ugers vinrejse i efteråret 2007 og har

Hvor i Frankrig vil du hen?

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm