Camping og golfbane til en fornuftig pris.~
Fra : Mogens Pedersen

Dato : 14-10-06 12:19

Min kone og jeg vil gerne campere i nærheden af hvor der
er en golfbane til en rimelig pris.
Vi er ikke helt unge og kan ikke traske 18
huller og vil betale de 2-350 kr. som baneafgiften ofte er på.
Ni huller eller et par gange på en træningsbane er OK til os.

Er der en sådan bane i danmark?
--
------Hilsen Mogens

Fra : Klaus Fogh

Dato : 14-10-06 13:46

"Mogens Pedersen" <no@nulputte.mails> skrev i en meddelelse
> [...]
> huller og vil betale de 2-350 kr. som baneafgiften ofte er på.
> Ni huller eller et par gange på en træningsbane er OK til os.

Nu skal jeg ikke forsøge at gøre mig klog på golf og jeg kan ikke ud fra
spørgsmålet se om det er vintersæsonen der er interesse for, men ellers er
der Djurs Hytteby & Camping hvor der blot er et par km. til Djurs Golf, som
er et Pay and Play foretagende.

http://www.djurshytteby.dk/index.htm
http://www.djursgolf.dk/

Skulle det ikke være tilstrækkeligt er der 2 andre golfbaner indenfor ca. 25
km. afstand i henholdsvis Grenaa og Følle.

M.v.h. Klaus Fogh

Fra : Mogens Pedersen

Dato : 14-10-06 18:36

Hej Klaus,
Tak for svaret.
Det ser rigtigt godt og fornuftigt ud.

--
------Hilsen Mogens

Fra : pia

Dato : 14-10-06 19:49

Hej
det er også campingplads og golf i Lemvig (lemvig strand camping) der er der
også utolig dejligt.
Mvh Pia

Fra : Jens

Dato : 14-10-06 22:53

> [...]
> huller og vil betale de 2-350 kr. som baneafgiften ofte er på.
> Ni huller eller et par gange på en træningsbane er OK til os.

Der er også denne her lige uden for Horsens
http://www.gulerodderne.dk/index-golf.php i Hansted, det kniber bare med
nogen vinteråbne pladser i nærheden.
Men prisen er da rimelig.
MVH
Jens

Fra : Jens

Dato : 14-10-06 22:56

> [...]
> huller og vil betale de 2-350 kr. som baneafgiften ofte er på.
> Ni huller eller et par gange på en træningsbane er OK til os.

Her er lige det rigtige link
http://www.hpap.dk/
Jens