tema-camping?
Fra : adam42

Dato : 11-10-06 12:44

Hej,

Vi er to studerende ved IT-Universitet i København, der er ved at lave
et projekt hvor vi undersøger hvordan man kan forbedre
campingoplevelsen i Danmark ved hjælp af temabaserede campingpladser
og et online camping community for brugere af campingpladser i Danmark.

I den forbindelse har vi lavet et spørgeskema som vi meget gerne vil
have dig til at udfylde.

Link til spørgeskemaet:
http://itu.dk/~adam42/camp07/cms/?p=p_12&sName=sp%F8rgeskema

På forhånd tak for hjælpen!

Med venlig hilsen
Stine & Adam

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-06 17:16

Jeg synes det er en spændende undersøgelse i har sat i gang. I bør holde
gruppen orienteret, eller endnu bedre lave et nyhedsbrev, man kan tilmelde
sig.
uffe.j"snabela"privat.dk

Fra : Thyge Larsen

Dato : 13-10-06 08:42

[...]

Det var da et spændende tiltag.
Thyge

Fra : adam42

Dato : 20-10-06 09:07

Tak for det Uffe! Jeg vil snakke med min medsammensvorne om hvordan vi
bliver lidt bedre til at videregive vores resultater...

Status ligenu er at vi har fået 49 besvarelser på vores spørgeskema,
hvilket overrasker os rigtig meget, men folk er da stadig meget
velkomne til at hoppe ind for at besvare spørgeskemaet

http://itu.dk/~adam42/camp07/cms/?p=p_12&sName=sp%F8rgeskema

Senere vil vi sende nogle følere ud omkring vores projektidéer for at
få lidt feedback fra folk der kunne tænkes at være de potentielle
brugere af sådan et nyt campingkoncept.

Adam

Fra : adam42

Dato : 30-10-06 14:51

Hej Allesammen,

Efter at have modtaget en del besvarelser på vores spørgeskema har vi
i projektgruppen valgt at oprette et CampingCommunity hvor I kan
oprette Jer som brugere og diskutere emner der relaterer sig til
oprettelse af den tematiseret campingferie.

I er meget velkomne til at oprette Jer på:

http://ubiquitous-computing.dk/community/?q=user/register

og deltage i den - forhåbenlige - livlige diskussion der vil opstå
derinde.

Mange venlige hilsner
Adam & Stine