Hvor køber man et trebenet antenne stativ?
Fra : Hugo

Dato : 09-10-06 21:30

Jeg har været på sydfranske campingpladser i år og set at man
kan monterer sin parabolskærm på et trebenet stativ.

Ved nogen hvor man kan købe et sådant 3benet stativ?

--
~~~~~~~~~~
Hilsen Hugo M.

Fra : Steen Larsen

Dato : 09-10-06 21:35

"Hugo" <no@private.mails> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan monterer sin parabolskærm på et trebenet stativ.
>
> Ved nogen hvor man kan købe et sådant 3benet stativ?

Hej Hugo

Feks her
http://shop.hks-camping.dk/shop/product/show_product.asp?Product_ID=5610&GroupID=14&SubGroupID=0&search=antenne&pageindex=1&back=1&menu=3&submenu=0&lang=da

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Hugo

Dato : 09-10-06 22:23

> Feks her

http://shop.hks-camping.dk/shop/product/show_product.asp?Product_ID=5610&GroupID=14&SubGroupID=0&search=antenne&pageindex=1&back=1&menu=3&submenu=0&lang=da

Hej Steen,

Det er da noget af det rigtige. Men den er da mistænkelig billig.
Mon den kan den holde til lidt vind i talerkenen?

--
~~~~~~~~~~
Hilsen Hugo M.

Fra : Henning Holm

Dato : 10-10-06 06:01

> [...]
> kan monterer sin parabolskærm på et trebenet stativ.
>
> Ved nogen hvor man kan købe et sådant 3benet stativ?

De er ikke trebenede.....
men der er et par muligheder.....:
http://www.netcamp.dk/index.phtml?side=wurmi_for

--