Lidoen - Lido Di Jesolo - kender nogen omr~
Fra : Gaffa

Dato : 21-09-06 04:28

Nogen der kender "Adria Holday" på Lido di Jesolo nær Venedig, og har evt.
kommentarer til stedet ? Vi påtænker at leje en mobil home for 14 dage i
sommerferien næste år.

Hilsen
Gaffa

Fra : @momail@

Dato : 21-09-06 17:36

"Gaffa" <XXplw@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kommentarer til stedet ? Vi påtænker at leje en mobil home for 14 dage i

Jeg har hørt fra mange at pladsen er lækker. Men jeg har også hørt fra mange
at de er rigtige kede af alle de regler de har på pladsen. Jeg har aldrig
selv været på pladsen, men er kørt forbi mange gange fordi vi har været på
Marina di Venezia 2 gang og sidste gang i år, denne plads syntes jeg er
rigtig god, så den kan jeg godt anbefale. Marina ligger ca. 4-5 km. længere
ude af samme vej på Lidoen.

mvh Kim

Fra : Gaffa

Dato : 22-09-06 19:32

Tak for dit svar. Hvad tænker du på specielt når du nævner 'regler' på
pladsen ???

hilsen