Adria Adora 552 pk
Fra : Crawford

Dato : 18-09-06 16:04

Hej...

Er der nogen som kender til et sted, hvor man kan købe denne model "Adria
Adora 552 PK 2007" og så spare penge ved at køre til tyskland og hente
den???? Gerne et sted på fyn.

--
Hilsen

Crawford

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 22-09-06 18:00

Prøv hos en Tysk forhandler- der er stadig 9% i momsforskel.
Der er efterhånden også komment en del campingvogns forhandlere syd for
grænsen.
Mener ikke imporrtøren af Adria i DK tillader salg via Tyskland.

Kim

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 23-09-06 10:43

Kim Bonnesen wrote:

> Prøv hos en Tysk forhandler- der er stadig 9% i momsforskel.

Der er som regel mere end de 9% (jeg ved godt det ikke reelt er 9%) i
forskel hvis man ser på prisen på en dansk og en tysk forhandler.

Selv den dag hvor Tyskland og Danmark ville have ens momssatser vil prisen
ved den danske forhandler være større pga de grådige erhvervsdrivende.

Hvem kører i de store fede biler - de erhversdrivende.
Hvem kører i de små biler - lønmodtagerne.

--
Per, Esbjerg