Åbningstider i receptionen
Fra : Finn Bornhuus

Dato : 14-09-06 13:47

Hej Gruppe

Er det mig eller svensker, nogle af dem, underlige?
Jeg rejste, med min familie, til Sverige, her overnattede vi forskellige
steder, i nævnte orden, og med min bedømmelse af servicen:
Søndag 02. sep.

I land fra H-H Ferie, en glemt sag, blev leveret i Helsingborg, næste gang
færgen kom over.
Til Markaryd: Ringede til pladsen, vi forventer at ankomme ca. 17.00, svaret
var, hvis den tid passer er jeg på pladsen, det viste sig at der var åbent
for indtjekning fra 17.00 til 20.00, en god lille plads uden pladsnummer,
eneste ulempe er, der skal dørkort til servicebygningen.
Vidre til Glyttinge Camping i Linköbing, he4r var der indtjekning fra 16.30
til 19.00, men ved henvendelse pr. telefon på receptionen kunne der fås
oplysninger om åbning af bommen, det var dog en dårlig forbindelse, så jeg
fik først adgagn til pladsen da receptionen åbnede, en god helårsplads.
Vi ankom til Stockholm ca. 14.00, skulle finde Ängby Camping, en to stjernet
plads, men kun fordi pladserne er under 100 km2, det øvrige var fint.
På hjemturen skulle vi ad E 22 og lavede overnatning i Kalmer, her er det så
jeg spørger: Ankommer an til en plads mellem 09.00 og 14.00? Det var den tid
der kunne indskrives på, og strøm var ikke mulig uden nøgle, vi ankom igen
midt på eftermiddagen, og kun ved hjælp af en svensk medcampists "hærværk"
kunne der skaffes strøm, samtidig indskrev man nye kampister uden at vi
andre kunne nå at komme i recptionen, dog blev dette rettet.
Men er det almindeligt, at ankomst foregår om formiddagen? Eller er der
ingen bestemte tider?

Finn Bornhuus

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-06 18:25

Svenskere er vel, bortset fra sproget , ligeså almindelige som alle
andre...
Måske med den lille forskel at de muligvis stoler lidt mere på folk. Mon
ikke man bare ankommer og finder sig en plads og så venter med indtjekning
til næste gang receptionen har åbent ?

Mvh. Per

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 15-09-06 07:12

Finn Bornhuus wrote:

> Vi ankom til Stockholm ca. 14.00, skulle finde Ängby Camping, en to
> stjernet plads, men kun fordi pladserne er under 100 km2, det øvrige
> var fint.

Det er sørme nogle store pladser de har dér i Sverige :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Finn Bornhuus

Dato : 15-09-06 09:43

> Det er sørme nogle store pladser de har dér i Sverige :)
>
> --
> Per, Esbjerg

Det er også et stort land, det er selfølgelig m2 der skulle stå.
Allemandsretten har ingen størelse, kun afstand til fastboende.

Finn, Sandved

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 16-09-06 16:00

> Det er sørme nogle store pladser de har dér i Sverige :)

Ja og det er ret træls når man skal til toilettet og man ikke lige har fået
en plads der er nabo til toilettet.

Steen.