ny campingvogn
Fra : EXIT

Dato : 12-09-06 04:16

Vi har lige købt ny campingvogn
Forhandleren har så klistret mærker med hans tlf nr. osv på vognen
Hvordan får man det af ?
Det går bare i stykker når man forsøger at pille det af med finger neglen.

Fra : Jørgen L.

Dato : 12-09-06 10:18

> Vi har lige købt ny campingvogn
> Forhandleren har så klistret mærker med hans tlf nr. osv på vognen
> Hvordan får man det af ?
> Det går bare i stykker når man forsøger at pille det af med finger neglen.

Tillykke med den ny vogn.

Der findes flere måder.

1. brug en hårtørre, varm forsigtigt op så bliver limen blød og du tage det
af.
2. mad olie, kom en del på eks god køkken rulle læg det hen over
klistermærkerne et stykke tid, så skulle de også være til at få af. ( jeg
har dog ikke prøvet denne metode)

rester af lim fjernes med renset benzin.

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D

Fra : N. Lindhard

Dato : 12-09-06 16:48

> [...]
> har dog ikke prøvet denne metode)
>
> rester af lim fjernes med renset benzin.

Madolien er til de klistermærker, der mest består af papir. Jeg ville nok
prøve med hårtørreren først.

Nic

Fra : EXIT

Dato : 12-09-06 22:07

Det er blevet fjernet med føntørre og sprit
så det kan jeg "varmt" anbefale

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 12-09-06 19:36

"EXIT" <Herogder@hjem.dk> skrev i en meddelelse
> Vi har lige købt ny campingvogn
> Forhandleren har så klistret mærker med hans tlf nr. osv på vognen
> Hvordan får man det af ?
> Det går bare i stykker når man forsøger at pille det af med finger neglen.
Jeg ville helt klart bede sælger om at fjerne det skidt som du nok ikke har
bedt om. Eller et afslag i prisen. Du risikerer jo at ødelægge noget.