Pædagogik anno 2006. Pushere i kvarteret -
Fra : Patruljen

Dato : 23-11-06 10:17

http://thissiterocks.com/vids.htm?video=1

Er der nogen, som tilfældigvis skulle have en elefantriffel man kunne
låne ?

Besr reagds Bruun

Fra : Ole N

Dato : 24-11-06 08:31

Lorteside - er du ude på at vi skal ha inficeret vores maskiner med spam ?

Ole

Fra : gb

Dato : 24-11-06 16:37

"Ole N" <noname@mail.dk> wrote in

> Lorteside - er du ude på at vi skal ha inficeret vores maskiner
> med spam ?

??????????

--
GB

Fra : Ditte H

Dato : 24-11-06 18:06

Ole N frembragte:
> Lorteside - er du ude på at vi skal ha inficeret vores maskiner med spam ?
>
> Ole

Hej Ole

Jeg havde samme oplevelse, ved ikke lige hvad der skete.

Hilsen Ditte

Fra : Patruljen

Dato : 24-11-06 17:06

Ole N skrev:
> Lorteside - er du ude på at vi skal ha inficeret vores maskiner med spam ?
>
> Ole

Sælger du dope, når du ikke sover - Kurt?

Fra : Patruljen

Dato : 26-11-06 10:28

Ditte H skrev:
> Ole N frembragte:

> Hej Ole
>
> Jeg havde samme oplevelse, ved ikke lige hvad der skete.
>
> Hilsen Ditte

Næe.At du ikke ved hvad som skete kan vel næppe forbavse mange,tror
du?

At du ikke kan forstå koblingen forbavser velsagtens endnu færre....
Prøv med Ginko biloba -