Endnu en gravid.....
Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 26-10-06 14:35

Fra : Holst

Dato : 26-10-06 14:48

Lisbeth Jacobsen wrote:

> Endnu et barn er på vej:
>
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4043040/

Nå.

Fra : Benny den niende

Dato : 26-10-06 14:59

Holst wrote:

> Lisbeth Jacobsen wrote:
>
>> Endnu et barn er på vej:
>>
>> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4043040/
>
> Nå.

og hvad så.....

fredes bremser er tilsynedladende ikke i orden
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Men det rager forresten slet ikke dig!

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 26-10-06 17:32

> Nå.

Præcis sådan har jeg det med mange af dine og andres indlæg *GGG*

Men det får mig jo ikke til at reagere med at "nå" bare fordi nogen lirer
noget af, der ikke interesserer mig. Selvfølgelig er det ikke alt, der
interesserer mig - og jeg kan godt rumme, at måske 90% af alle indlæg i en
gruppe ikke vækker mere end et "nå" i mig. Jeg føler ikke trang til at
reagere på sådanne indlæg. Og når man således alligevel reagerer, så er det
selvfølgelig fordi det optager en på den ene eller anden måde. *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : Benny den niende

Dato : 26-10-06 18:49

Lisbeth Jacobsen wrote:
> [...]
> reagere på sådanne indlæg. Og når man således alligevel reagerer, så er det
> selvfølgelig fordi det optager en på den ene eller anden måde. *S*

du er sød!

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 26-10-06 20:33

"Benny den niende" <3gange3@fire.plus.fem> skrev i en meddelelse

> du er sød!

Det er du også, tror jeg *B*

Fra : Benny den niende

Dato : 26-10-06 20:47

Lisbeth Jacobsen wrote:

> Det er du også, tror jeg *B*

nu må du liiiige stoppe.... hvad betyder dette:

*B*

betyder det at du viser din barm frem for mig? Hvis det er tilfældet, så
skød du dig i foden da du lavede fonten fed......

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 27-10-06 09:05

> betyder det at du viser din barm frem for mig?

Kan du se nogen barm for dig måske *G*

Og *G* er ikke en bunke grus *S*

Fra : Benny den niende

Dato : 28-10-06 14:18

Lisbeth Jacobsen wrote:
> "Benny den niende" <3gange3@fire.plus.fem> skrev i en meddelelse

> Kan du se nogen barm for dig måske *G*
>
> Og *G* er ikke en bunke grus *S*

jeg cuttede lige fra dit første indlæg:

Det er du også, tror jeg *B*

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 29-10-06 18:26

"Benny den niende" <3gange3@fire.plus.fem> skrev i en meddelelse

> jeg cuttede lige fra dit første indlæg:

Jep... jeg fangede den godt første gang, men svarede ikke.
Og den med *G* var blot for at introducere en ny variant for dig.

Gik det for stærkt?

Fra : Benny den niende

Dato : 29-10-06 19:45

Lisbeth Jacobsen wrote:

> Jep... jeg fangede den godt første gang, men svarede ikke.
> Og den med *G* var blot for at introducere en ny variant for dig.
>
> Gik det for stærkt?

glem det - jeg er kun til intelligente kvinder

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 29-10-06 22:21

"Benny den niende" <3gange3@fire.plus.fem> skrev i en meddelelse

> glem det - jeg er kun til intelligente kvinder

Det har jeg aldrig været i tvivl om. Det ses tydeligt på dine indlæg! *S*

Mvh. Lisbeth