Gammeldags bleer?
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 24-10-06 20:03

Hvor køber man gammeldags bleer i København? Altså ikke en faconsyet
ble, men de firkantede gazeting, der er anvendelige som 'hovedpude',
gylpeklud, spejlpudseklud osv - ikke samtidig, altså

Venlig hilsen Dikte

Fra : Mus

Dato : 24-10-06 20:08

Hvis det er stofbleèr du tænker på kan de købes i føtex, bilka og div
babyforretninger.
Jeg købte mine i føtex ( 5 år siden )
Hilsen Bente

Fra : Gunnar007

Dato : 24-10-06 20:21

"Mus" <engel76@FJERNstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis det er stofbleèr du tænker på kan de købes i føtex, bilka og div
> babyforretninger.
> Jeg købte mine i føtex ( 5 år siden )
> Hilsen Bente

Og der køber man dem stadigvæk.
Og vil man have dem billigt, går man i jysk

Hilsen G

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 24-10-06 22:12

Mus skrev:
> Hvis det er stofbleèr du tænker på kan de købes i føtex, bilka og div
> babyforretninger.
> Jeg købte mine i føtex ( 5 år siden )

Tak skal du ha. Så må jeg kigge bedre efter i Føtex
Venlig hilsen Dikte

Fra : Mette Høggaard

Dato : 24-10-06 20:25

Jysk har nogle udmærkede stofbleer. Her får du 12 stk. for ca 100 kr.

Fra : xxx

Dato : 24-10-06 22:53

"Mette Høggaard" <hoeggaard(VÆK)@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jysk har nogle udmærkede stofbleer. Her får du 12 stk. for ca 100 kr.

Ja og de er så produceret og afbleget i Indien af børnearbejdere!

Fra : Per Vadmand

Dato : 24-10-06 23:04

xxx wrote:
> "Mette Høggaard" <hoeggaard(VÆK)@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ja og de er så produceret og afbleget i Indien af børnearbejdere!

Er det noget, du tror, eller noget, du ved?

Per V.

--
Det er med diskussioner som med jernbaner: Det sjove sker ude ad
sidesporene.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-10-06 07:06

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> Er det noget, du tror, eller noget, du ved?

Når anerkendte journalister skriver om børnearbejde som noget
opslidende og skadeligt, så taler de altid som den blinde om farverne

Da min søn var to år og på GRønland med sin mor, og var 8 år gik han
ind på en fiskefabrik og spurgte om han kunne tjene nogle penge og de
næste år udførte han specialarbejder.-arbejde for børneløn og hældte
ætsende røgnings-kemikalier (NaOH) i lagekar og blev klog og stærk ,
undgik kedsomjhed og tog ingen skade

Det er overklassens vinderbørn der i ulande fravælger skole (delvis)
og udfører meningsfuldt gavnligt interessant, udviklende børnearbejde
-----------------------------
Tøjbleer behøver ikke i vaskemaskinen, man skyller dem op under den
varmehane hvis kun pis, ikke lort, og hænger dem til tørre på
radiatoren og måske de blir lidt gule efter tyve ganges brug, men baby
er ikke forfængelig og får kun candida-svamp af fugtig ble, ikke af
det gule gallefarvestof i urinen

Fra : ThomasB

Dato : 25-10-06 14:22

> [...]
> men de firkantede gazeting, der er anvendelige som 'hovedpude', gylpeklud,
> spejlpudseklud osv - ikke samtidig, altså

Hvis det er fordi du skal have barn, så husk lige at man aldrig kan få for
mange stofbleer.
25-30 stk går an

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 25-10-06 15:28

ThomasB skrev:
> "Benedikte Brisson" <kuduli@vide.invalid> skrev i en meddelelse
>>

> Hvis det er fordi du skal have barn, så husk lige at man aldrig kan få for
> mange stofbleer.
> 25-30 stk går an

Hehe, det skal jeg nu ikke. Men jeg har selv været meget glad for store
bunker stofbleer til dit og dat, og eftersom jeg står og skal bruge en
barselsgave til en kollega, tænkte jeg, at noget så banalt som stofbleer
er der sikkert ikke andre, der finder på

Venlig hilsen Dikte

Fra : ThomasB

Dato : 25-10-06 17:26

> [...]
> barselsgave til en kollega, tænkte jeg, at noget så banalt som stofbleer
> er der sikkert ikke andre, der finder på

Haha, det er meget originalt - og brugbart.

Fra : Carina Hansen

Dato : 25-10-06 16:27

"ThomasB"

> Hvis det er fordi du skal have barn, så husk lige at man aldrig kan få for
> mange stofbleer.
> 25-30 stk går an

Vi lagde ud med 60 og det har ikke været 1 for meget ;)

VH
Carina

Fra : Mus

Dato : 25-10-06 16:30

Vi var oz storforbruger af dem og man har aldrig for meget.
Man blir ski stofble`r narkomaner med de små i hytten :)
Hilsen Bente

Fra : ThomasB

Dato : 25-10-06 17:27

"Carina Hansen" <carina@nospam.inv> skrev i en meddelelse

> Vi lagde ud med 60 og det har ikke været 1 for meget ;)

Tænk at noget så simpelt kan være så brugbart

Fra : MM

Dato : 25-10-06 18:34

"Benedikte Brisson" <kuduli@vide.invalid> wrote in message
> [...]
> men de firkantede gazeting, der er anvendelige som 'hovedpude', gylpeklud,
> spejlpudseklud osv - ikke samtidig, altså

Jeg købte mine i Babysam, de kører ofte tilbud 12 stk for 69 kr, synes de er
bedre end dem fra Føtex/Bilka, som jeg synes virker stive. Men det kan godt
være det bare er mig