Vedr. spam fra Salah Jafar
Fra : Lars Brink [2650]

Dato : 23-10-06 08:43

Hej alle!

Vedrørende den spam kan jeg anbefale alle at sende en klage på engelsk til:

abuse@verizon.net

Jeg har lige skrevet og jo flere der skriver jo større chance for at få
det stoppet.

Husk at kopiere noget af headeren med i klagen (vis headerinformation i
dit postprogram)

--
Lars Brink
Colombia, Sydamerika fansite! => http://www.colombia.dk

Fra : Markus B

Dato : 23-10-06 10:13

"Lars Brink [2650]" <usenet2005@papayaREMOVEconsulting.com> wrote in message
> [...]
> det stoppet.
>
> Husk at kopiere noget af headeren med i klagen (vis headerinformation i

Det ville også hjælpe enormt hvis folk bare ignorerer alle hans posts. Så
slipper vi der har bortfiltreret ham for at se hans indlæg.

Fra : Benny den niende

Dato : 23-10-06 16:20

Markus B wrote:

> Det ville også hjælpe enormt hvis folk bare ignorerer alle hans posts. Så
> slipper vi der har bortfiltreret ham for at se hans indlæg.

ignorer samtale.........
enkelt og ligetil

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Men det rager forresten slet ikke dig!

Fra : Lars Brink [2650]

Dato : 24-10-06 08:16

Hej Markus,

> Det ville også hjælpe enormt hvis folk bare ignorerer alle hans posts. Så
> slipper vi der har bortfiltreret ham for at se hans indlæg.

Det er helt korrekt. Er det ikke også en struds som mener at problemerne
forsvinder hvis man stikker hovedet ned i jorden?

Fra : Markus B

Dato : 24-10-06 11:50

> [...]
>
> Det er helt korrekt. Er det ikke også en struds som mener at problemerne
> forsvinder hvis man stikker hovedet ned i jorden?

Haha

Og små dumme hunde hidser sig op og giver hals konstant!

Lad nu bare staklen være. At ignorere skriblerier fra en person der
tydeligvist er udenfor enhver pædagogisk rækkevidde, er altså ikke særligt
kujonagtigt imho. Salah er enten en troll eller en syg person.

Synes du virkelig at man skal gå ind i enhver konflikt?

Fra : Lars Brink [2650]

Dato : 24-10-06 12:49

Hej Markus,

> Lad nu bare staklen være. At ignorere skriblerier fra en person der
> tydeligvist er udenfor enhver pædagogisk rækkevidde, er altså ikke særligt
> kujonagtigt imho. Salah er enten en troll eller en syg person.

En klage til hans internetleverandør kan føre til de lukker for hans
internetforbindelse og det kan jo være en sejr på i hvertfald kort sigt.

> Synes du virkelig at man skal gå ind i enhver konflikt?

Så handler det måske lidt om børn igen. Nej, jeg mener ikke at alle
konflikter skal behandles ens eller føres frem til en konflikt. Det kan
være svært at skelne hvor og hvornår, men har man et sæt klare regler
som overtrædes så mener jeg at den som overtræder skal konfronteres. Er
man uenige i reglerne skal man arbejde for at få dem lavet om og ikke på
barnlig vis overtræde dem gang på gang måske bare for at prøve grænsen af.