Salah Jafar vs. Bo Warming
Fra : Kim

Dato : 21-10-06 18:13

Gud ved om de prøver at overgå hinnanden i at se hvem der kan
skrive flest intetsigende indlæg i NG.

Ærveligt at de skriver i her i dk.familie.barn kunne de xxxxxx
ikke hoppe over i en anden gruppe og ødelægge den istedet med
deres spam.

/Kim

Fra : Holst

Dato : 21-10-06 18:19

Kim wrote:

> Gud ved om de prøver at overgå hinnanden i at se hvem der kan
> skrive flest intetsigende indlæg i NG.

Vil du nu også til at skrive en masse intetsigende indlæg, som ikke har
noget at gøre her i gruppen?

Fra : Brian K

Dato : 22-10-06 21:44

> Vil du nu også til at skrive en masse intetsigende indlæg, som ikke har
> noget at gøre her i gruppen?

At skrive et indlæg om NOGET som foregår i gruppen - hører altså ikke under
"noget som ikke har noget at gøre i gruppen"!

mvh
brian

Fra : Kim

Dato : 25-10-06 19:49

"Brian K" <spam@noway.dk> skrev
> "Holst" <newsnov06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> At skrive et indlæg om NOGET som foregår i gruppen - hører altså ikke
> under "noget som ikke har noget at gøre i gruppen"!

Hahahaha... tror du han fattede den Brian

Mvh Kim

Fra : Benny den niende

Dato : 25-10-06 20:31

Kim wrote:
> "Brian K" <spam@noway.dk> skrev

> Hahahaha... tror du han fattede den Brian
>
> Mvh Kim

hehe - det er lissom at klippe sig selv i nakken ved hjælp af et par spejle

det er osse negationernes negationer

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Men det rager forresten slet ikke dig!

Fra : Brian K

Dato : 25-10-06 22:25

"Kim" <no@way.dk> skrev i en meddelelse

> Hahahaha... tror du han fattede den Brian

Hehehe

Ja den er svær

Men med al respekt - Holst er ikke dum - tror bare ikke at han tænkte sig om
før han skrev

Fra : Per Vadmand

Dato : 21-10-06 21:48

Kim wrote:
> [...]
>
> Ærveligt at de skriver i her i dk.familie.barn kunne de xxxxxx
> ikke hoppe over i en anden gruppe og ødelægge den istedet med

Gør som jeg: Gå ind i "Meddelelse", marker "ignorer samtale" of derefter
"bloker afsender". På den måde får du dem efterhånden udryddet.

Per V.

--
Det er med diskussioner som med jernbaner: Det sjove sker ude ad
sidesporene.