Kampen om at charme kvinderne
Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-06 15:28

Kampen om at charme kvinderne

Når mor torturerer baby mildt ved ikke at give bryst, selvom ungen
skriger af sult, så bør huskes, at, hvad ikke nedbryder, gør dig
stærkere, og baby ville let kede sig og blive dum, hvis ikke baby
skulle lære at indynde sig hos mor med smil og indlæring, og derved
blødgøre hendes småsadistiske tendenser

Udefra bør ingen gøre sig til dommer over andres opdragelse, som er
komplext spil med uoverskueligt mange bolde i luften.

I dyreverdenen og hos os er mødres instinktive spædbørnspasning en
start på at gøre ungerne selvhjulpne og få status og dermed få børn.

Den tilpas konsekvente mod skaber harmoniske vinderbørn - men børnene
skal ikke skånes for udfordringer

Penge gir sexappeal, særligt udseende DNA kan charmere og "god stil"
bl.a. passende høflighed/beskedenhed/hykleri,

Humor, mode, dans og meget indgår i kampen om at overgå rivalerne.

Moral og viden osv osv indgår, og forfængelighed er om at stive egoet
af og opbygge overbevisende sexet facade af lykke og succes.

Nogle arbejder langsigtet, andre lyver og håber ikke at blive
gennemskuet.

Vi er mange mænd, der i det meste af ungdommen er blevet frustreret af
kvinders afvisninger, og så er det fristende at se StørstMuligLykke
for FlestMuligMennesker i internettet, der kunne bruges til let og
elegang at lade de partnere finde sammen, som matcher.

Men lykken er at være på vej, mener mange, og date-service afvises af
de, der er til hemmeligheder og spænding.

Jeg håber dog, at der hurtigt udvikles og succesrigt markedsføres en
HAVES ØNSKES service af internetfirmaer, hvor man frivilligt, når man
er trængende efter samarbejdspartner(e), losser ind i databaser hvad
man ønsker af partner, job, bolig, havearbejdshjælp , varer osv osv,
og hvad han selv har at tilbyde/betale, og computere stiller i
forslag, hvilke tilbud, der ser mest lovende ud, og en masse omveje og
spildtid undgås.

Hvad er udviklingen i sådant - er det på vej?

Fra : ThomasB

Dato : 18-10-06 15:45

> [...]
> tilbud, der ser mest lovende ud, og en masse omveje og spildtid undgås.
>
> Hvad er udviklingen i sådant - er det på vej?

Det findes allerede på de fleste datingsider, der kan man søge på stort set
alt og der findes "matchrobotter" som man kan tilmelde sig. Desuden er
speeddating også meget populært. Her dater man f.eks 10 matchende på et par
timer, så man kan få et liveindtryk af de forskellige.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-06 16:40

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message

> [...]
> sig. Desuden er speeddating også meget populært. Her dater man f.eks
> 10 matchende på et par timer, så man kan få et liveindtryk af de
Godt at høre
Så mangler vi bare at masser af mennesker BRUGER det

Kvnder er slemme til at føle det uværdigt at computerdate eller sætte
bekendskabsannonce i avis
Ridderen på den hvide hest skal finde dem uden hjælp
og ved at de færdes blandt de fine, fx er under uddannelse, eller
finere, har godt job.
hvor godtfolk er, kommer godtfolk til

Men hvis naboens teeager vil tjene pene ved at male eller slå græs og
jeg manglede sådant hjælp
(NB jeg ser dog aldrig behov for de to ting )
så kræver det nyppigt opdateret HAVES OG ØNSKES for at vi finder
sammen uden snak og jungletrommer

Overtaxerede telefonnumre blev regelbundet så hudmødre ikke nemt kan
finde prostitutionskunde til date og bevare anonymiteten sig - mon det
snart klares på internettet