støgsvag strømforsyning., Hvilken??
Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 24-06-01 11:33

Jeg har et problem med min nykøbte strømforsyning. Strømforsyningen er på
250 W, og det viser sig så at efter 1 time fra jeg tænder computeren, bliver
strømforsyningen så varm at den automatiske blæserkontrol i strømforsyningen
gearer op til en hurtigere hastighed, med en del larm til følge.
Hvilken strømforsyning vil du tilråde jeg køber. Jeg ønsker en støgsvag
strømforsyning, og den skal sikkert også være på 300W da den så sikkert
bedre kan trække læsset.

VH
Jesper

Fra : Gregers Petersen

Dato : 24-06-01 12:57

"Jesper Rasmussen" <backstreet@mailme.dk> wrote in message
> [...]
> Hvilken strømforsyning vil du tilråde jeg køber. Jeg ønsker en støgsvag
> strømforsyning, og den skal sikkert også være på 300W da den så sikkert

Du kunne også købe en Papstblæser,
overdimensioner den bare lidt.

De skulle også være meget lydløse.

--
MvH

Gregers Petersen
GP19-DK

Fra : BorreBoy

Dato : 24-06-01 13:49

"Jesper Rasmussen" <backstreet@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

støgsvag
> strømforsyning, og den skal sikkert også være på 300W da den så

Se her:
http://www.morgen.dk/COMPUTERS.htm

Produkter - Silent Systems

Fra : Kristian Erbou