Køb & Salgsbog / Kosterbog --- HVOR ?????~
Fra : Morgan

Dato : 16-11-06 13:53

Hvor kan man købe sådan een? Politiet har henvist til Lyreco. Lyreco
henviste til Dafolo, og Dafolo henviste til Politiet.....

HJÆLP!

Morgan (Som er træt af gamle 1930'er systemer)

Fra : Morgan Jones

Dato : 19-11-06 08:00

> Har købt min i en boghandel som bestilte den hjem.

Ok, jeg prøver. Har prøvet Bog & Ide, men tror jeg vil forsøge nogle
"erhvervs boghandlere" imorgen. ;)

Fra : Claus Tersgov

Dato : 19-11-06 10:07

> Hvor kan man købe sådan een? Politiet har henvist til Lyreco. Lyreco
> henviste til Dafolo, og Dafolo henviste til Politiet.....

En ordentlig kolonnebog er nok. Jeg har været kosterregistreret i snart 19
år og har aldrig brugt andet.

Der skal bare være rubrikker nok, og også plads til en underskrift.

Når jeg købte, så brugte jeg altid en ekstern købsformular, og det er også
altid blevet godtaget.

Claus