Efaktura SummaSummarum
Fra : Jørn Rasmussen

Dato : 06-11-06 17:15

Specifik problem ifm SummaSummarum e-faktura:

En kollega der hidtil har benyttet Edimatic anvender nu KMD til at formidle
e-fakturaer.
Men der sker det at de havner hos Digital Cab uden at komme videre. Har
andre erfaringer med samme ?

Jørn Rasmussen

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-06 21:44

"Jørn Rasmussen" <joernras@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> formidle e-fakturaer.
> Men der sker det at de havner hos Digital Cab uden at komme videre. Har

KMD har overtaget EdiMatics forretninger på e-fakturaer. Man må ikke
reklamere i denne gruppe ellers kunne jeg da sagtens tilbyde en uovertruffen
leverandør (PS. Check signaturen)

--
mvh Karsten Madsen/AlsIT (Cert. SummaSummarum forhandler)
www.alskassen.dk AlsKassen, Sig SummaSummarum til dit kasseapparat

Fra : Jørn Rasmussen

Dato : 11-11-06 16:30

Den seneste version af Summarum skulle løse problemet.