Julegave?!
Fra : Ukendt

Dato : 31-10-06 09:50

Hej Gruppe

Aner ikke om dette er det rigtige sted at spørge, men nu prøver jeg, ellers
må i lige henvise mig til anden gruppe.

Mit firma ønsker at give en lille julegave til alle mine kunder, og jeg har
tænkt mig at det skal være en lille pose blandet slik, f.eks pakket ind i
celofan. Jeg kunne selvfølgelig sætte mig til at pakke dem selv, men findes
der et sted på nettet hvor man kan købe dem færdige?

Har prøvet at søge rundt på google, men syntes ikke jeg har kunnet finde
nogle brugbare ting.

Håber i kan hjælpe.

mvh
Martin

Fra : Rea721

Dato : 03-11-06 21:36

Martin Hansen [6430], skrev noget i stil med:

> Håber i kan hjælpe.

Hmm, hvad med blot at henvende dig til din lokale slikpusher? I princippet
er det jo ikke meget anderledes end at købe slikposer til en
børnefødselsdag.

--
Rea721 AKA Leon Andrea, støtter ytringsfriheden.
http://www.supportdenmark.com

Fra : Lotte

Dato : 14-11-06 17:59

Hej Martin

Jeg er netop ved at åbne en webshop med håndlavet belgisk chokolade, jeg
henvender mig primært til virksomheder som ønsker at give firmagaver. Skriv
gerne til mig, hvis du kunne være interesseret i et tilbud.

Venlig hilsen

Lotte Larsen
Chokolotten
Skovgårdsallé 12,2 th