Ejendomme og udlejning
Fra : Allan Møller

Dato : 30-10-06 20:51

Jeg har mulighed for at købe en ejendom med 4 lejligheder som allerede er
udlejet.
Jeg er ikke erhversdrivende men overvejer at blive det ved at købe den
ejendom og fortsætte udlejning.

Hvor kan jeg sætte mig ind i regler på området ?
Der er vel en grænse for hvor meget jeg kan kræve i husleje - jeg har dog en
plan
om større forbedringer på ejendommen.

Hvordan sammensætter man en husleje ?

Mvh. Allan

Fra : Kim

Dato : 30-10-06 12:24

On Mon, 30 Oct 2006 20:51:25 +0100, "Allan Møller" <spam@allanm.dk>
wrote:

> [...]
>ejendom og fortsætte udlejning.

>Hvor kan jeg sætte mig ind i regler på området ?

Måske er der bedre hjælp at hente i : news:dk.bolig

--
Kim

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 31-10-06 15:12

Kim wrote:

> Måske er der bedre hjælp at hente i : news:dk.bolig

eller hos en advokat?

Fra : RIP

Dato : 01-11-06 16:03

eller endnu bedre, hos en lokal ejendomsmægler, som har forstand på
erhvervsejendomme.