Skånejob
Fra : Jan Bang Madsen

Dato : 24-06-01 10:44

Hejsa

Jeg sidder bare og tænker på om der findes en forening af folk på skånejob
og flexjob.

Hilsen

Jan

Fra : strid

Dato : 24-06-01 13:14

Det tror jeg ikke.. jeg er selv i Flexjob og jeg har slet ikke hørt om det.

Astrid

Fra : susanne

Dato : 24-06-01 21:44

Jan Bang Madsen skrev i meddelelsen <9h4cqb$2f9p$1@news.cybercity.dk>...
>Hejsa
>
>Jeg sidder bare og tænker på om der findes en forening af folk på skånejob
>og flexjob.

Jeg synes meget svagt at kunne huske at have hørt om noget
i den retning - har du prøvet at lave en søgning på internettet?

susanne
--
New newsgroup formed for people with disabilities on intimacy and
relationships