MS Windows
briani 27239
explorer problemer
Fra : B. Jensen

Dato : 27-11-06 22:14

Pludselig har jeg fået problemer med at se visse sider på nettet.

eks. http://haraldnyborg.livebook.dk/dk_december1 jeg kan godt åbne siden,
men når jeg vil klikke på siden for at hente kataloget sker intet (for
neden står der javascript :launch() )

det samme sker på www.bilka.dk eller www.foetex.dk og lignende sider
Er det mon et javaproblem.?
Har prøvet at deaktivere Norton Internet security og Google "Popup blocker"
men uden held.
nogen ideer??
Birger

Fra : Snuden

Dato : 27-11-06 23:01

On Mon, 27 Nov 2006 22:13:30 +0100, "B. Jensen"
<bodegaardnospam@mail.dk> wrote:

> [...]
>Er det mon et javaproblem.?
>Har prøvet at deaktivere Norton Internet security og Google "Popup blocker"

slet dine Temporære Internetfiler: I Internet Explorer: Menuen
Funktioner => Internetindstillinger => Fanebladet Generelt => klik på
knappen "Slet filer" => kryds i "Slet off-line indhold" => OK => Hav
tålmodighed - det kan tage lang tid => Når timeglasset er væk så klik
OK => prøv igen.
--
Snuden

Fra : frede

Dato : 27-11-06 23:52

"B. Jensen" <bodegaardnospam@mail.dk> wrote in message
> [...]
> Er det mon et javaproblem.?
> Har prøvet at deaktivere Norton Internet security og Google "Popup

Jep den gør det samme her - problemet er sandsynligvis Norton.
Prøv at lukke alle dine browser vinduer, deaktivere Norton og åben så
hjemmesiden igen ( det hjalp her)

Frede

Fra : Henrik Steffensen

Dato : 28-11-06 11:53

"frede" <nomail@please.invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Jep den gør det samme her - problemet er sandsynligvis Norton.
> Prøv at lukke alle dine browser vinduer, deaktivere Norton og åben så
Hvad med Sputnik? Min Explorer går ned, når jeg starter denne. Det er efter
jeg har opgraderet til version 7.

Fra : B. Jensen

Dato : 28-11-06 15:25

> [...]
>>

> Jep den gør det samme her - problemet er sandsynligvis Norton.
> Prøv at lukke alle dine browser vinduer, deaktivere Norton og åben så

Hej igen

Efter først at have tømt cachen og derefter deaktiveret norton ser alt nu
ud til at fungere igen.

Mange tak for hjælpen

Birger

Fra : Ole C

Dato : 28-11-06 21:26

B. Jensen skrev blandt andet:

> Efter først at have tømt cachen og derefter deaktiveret norton ser
> alt nu ud til at fungere igen.

Det er desværre i den tilstand Norton fungerer bedst nutildags

--
vh Ole C.
Jeg beskytter mig mod alle meddelelser