MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Runtime error 2004 - out of memory på WinX~
Fra : Tage Jessen

Dato : 27-11-06 01:33

Jeg får ovenstående fejlmeddelelse når jeg prøver at bruge politikens
retskrivnings og betydningsordbog.

Jeg har på nettet fundet oplysninger der siger, at det ikke er mangel på RAM
men for meget RAM

WinXP har tilsyneladende et problem med visse programmer når der er
installeret mere end 512 Mb RAM. Indtil videre er den eneste løsning jeg har
fundet at forhindre WinXP i at bruge mere end 512 Mb RAM, men det synes jeg
ikke lige er en brugbar løsning.

Nogen der har fundet en anden løsning på problemet?

Tage

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Peter

Dato : 27-11-06 21:55

"Tage Jessen" <Tage(fjern)@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> synes jeg ikke lige er en brugbar løsning.
>
> Nogen der har fundet en anden løsning på problemet?

Måske kan dette hjælpe dig:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q253912

PeterB

Fra : Tage Jessen

Dato : 27-11-06 22:49

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Tage Jessen" <Tage(fjern)@it.dk> skrev i en meddelelse

> Måske kan dette hjælpe dig:
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q253912
>
> PeterB

desværre ikke, det er vist også mest møntet på win95, 98 og ME