MS Windows
briani 27239
Låse C:\
Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 22-11-06 18:15

Hej i gruppen.

XP home/dk

Normalt kommer der en advarsel, når man forsøger at "åbne" mappen C:\, for
at se indholdet.

Jeg har haft åbnet, men kan ikke lige finde ud af at "låse" igen.

Håber i forstår hvad jeg mener.

Hilsen
Jørgen

Fra : emj

Dato : 22-11-06 21:31

Jørgen Jørgensen skrev:

>Normalt kommer der en advarsel, når man forsøger at "åbne" mappen C:\, for
>at se indholdet.

C:\ er da normalt hoveddrevet på en PC og den skal man da ikke låse.

>Jeg har haft åbnet, men kan ikke lige finde ud af at "låse" igen.
>
>Håber i forstår hvad jeg mener.

Næh, det er lidt for kryptisk.
C-drevet skal da altid være tilgængeligt.

Hilsen emj

Fra : Per H

Dato : 22-11-06 21:51

On Wed, 22 Nov 2006 21:30:43 +0100, emj <emj@> skrev:

>C:\ er da normalt hoveddrevet på en PC og den skal man da ikke låse.

>Næh, det er lidt for kryptisk.
>C-drevet skal da altid være tilgængeligt.
>
>Hilsen emj

mon ikke at det er de skjulte mapper han vil skjule igen?

Vh Per

Fra : Ivar

Dato : 22-11-06 21:33

Jørgen Jørgensen skrev:

> Normalt kommer der en advarsel, når man forsøger at "åbne" mappen C:\, for at
> se indholdet.

Mig bekendt kommer den kun på en ny XP, indtil man første gang har
været på drevet. Hvordan man slår det til igen, ved jeg ikke.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/

Fra : Per

Dato : 22-11-06 22:32

"Jørgen Jørgensen" <jjdan@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at se indholdet.
>
> Jeg har haft åbnet, men kan ikke lige finde ud af at "låse" igen.

Klik på skjul dette drevs indhold i højre side at vinduet.

Hvis du ikke lige kan se det så står det under systemopgaver (2 opadpegende
pile) - stadig i venstre side af vinduet.

Tror det er det du mener.

Mvh. Per

Fra : Per

Dato : 22-11-06 22:39

> [...]
>
> Hvis du ikke lige kan se det så står det under systemopgaver (2
> opadpegende pile) - stadig i venstre side af vinduet.

Prøver lige igen - jeg er træt

Klik på "skjul dette drevs indhold" i Venstre side af vinduet

Hvis du ikke lige kan se nævnte linie, så står det under systemopgave ( 2
Nedadpegende pile) stadig i Venstre side af vinduet.

Mvh. Per

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 22-11-06 23:01

> [...]
>
> Hvis du ikke lige kan se nævnte linie, så står det under systemopgave ( 2
> Nedadpegende pile) stadig i Venstre side af vinduet.

Hej Per
Du synes at være tankelæser
- det var netop det, jeg mente.
Tak for info - Det var lige det, der skulle til.
Hilsen
Jørgen