MS Windows
briani 27239
Ændring af filnavne
Fra : tr

Dato : 21-11-06 19:22

Hej...
Jeg har en masse billeder liggende i mange biblioteker og jeg skal nu lave
et slideshow, men hvordan ændrer jeg lettest rækkefølgen i hvert bibliotek
så de ikke hedder det samme og bliver overskrevet?
Mvh tr

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Klaus H

Dato : 21-11-06 19:54

"tr" <titris@aab-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> et slideshow, men hvordan ændrer jeg lettest rækkefølgen i hvert bibliotek
> så de ikke hedder det samme og bliver overskrevet?

Hvis du bruger WinXP, markerer du de filer op - i stifinder - som du vil
have omdøbt. Højreklikker på den første og vælger omdøb. Giv den et passende
navn, så får de andre det samme navn med tilføjelsen ("et nummer"):
sjov.jpg, sjov(1).jpg osv.

Klaus H

Fra : tr

Dato : 21-11-06 20:11

Tusind tak for hjælpen, du reddede mig lige for et større arbejde.
Mvh tr